Too bad, No 7 Protect & perfect Intense Beauty Serum


no.7 beauty serum review 

jeg hadde store forventninger til dette serumet som fikk fantastiske omtaler på nettet. og bestemte meg for at dette skulle være en liten julepresang til megselv, for å få bukt med de små linjene jeg ikke helt enda klarer å venne meg til. De er nærmest usynlige på litt avstand (eller i måneskinn;)) men etter feks en kveld med mye latter og smil, så setter de seg på en måte fast, og etterlater små fordypninger i huden.
Well, det blir ikke noe botox på meg, men jeg gjør det jeg kan for å se fresh ut. For sannheten er jo at man med alderen ser trøttere ut. Huden blir fortere gusten, er litt slappere og tynnere mm.
og det er rett og slett ikke såå gøy å se et trøtt tryne i speilet når man føler seg fortsatt ung innvendig. (er jo bare litt over 40..) og det er okay å eldes, og rynker er også greit så lenge det for det meste er smilerynker. Men, ok, jeg gjør det jeg kan. Og jeg må innrømme, at prosjektet tar mer og mer tid, og koster mer kroner enn før. hehe

Tilbake til serumet. Jeg gjorde som anbefalt: renset og skyllet og toner på pads, så serum på helt ren hud.  Det første jeg reagerte på var konsistensen. Den kjentes silikonaktig, og jeg likte den ikke. For det andre synes jeg linjene bare ble dypere og mer markerte enn før. Tom om morgenen)) Men jeg tenkte det kan da ikke være serumet som lager rynkene.. hallo !! Det skulle jo være omvendt. Den lovet glatt ungdommelig hud som skulle gløde som aldri før.
så jeg tenkte jeg måtte jo gi det litt tid.
Men så fikk jeg noen røde utslett rundt øynene, som klødde og på en måte gjorde huden der tykkere, og linjene enda mer markerte. Ok, det må være min nye øyekrem, tenkte jeg. Som jeg hadde startet å bruke omtrendt samtidig. Så jeg gikk tilbake til min gamle øyekrem da, og fortsatte å bruke serumet som var beskrevet som hypoalergic. Og jeg har vel aldri hatt så sensibel hud, selvom den har blitt littegrann tynnere og sensibel med årene, så har jeg aldri fått utslett av noen kremer før.
Utslettet var fortsatt der, og nå hadde jeg mista troen på hele serumet. Jeg søkte på nettet om jeg kunne finne noen som hadde noe negativt å si om det, for jeg hadde til nå bare funnet omfattende positive ?rewies?. Tilslutt fant jeg en som hadde opplevd det samme som meg, at linjene ble mer markerte. Var DET virkelig mulig? Dette fantastiske oppskrytte serumet som fikk kvinner til å stå i kø da det ble lansert!!
Jeg skal ikke påstå at det er en bløff, for vi har alle forskjellig hud. Men for MEG, passer det slett ikke. Kommer aldri til å bruke det igjen 😦 Too bad, for jeg hadde så store forventninger til dette.

2 kommentarer om “Too bad, No 7 Protect & perfect Intense Beauty Serum

Veldig hyggelig om du gir en tilbakemelding eller legger igjen en hilsen!