Hjem > Makeup > Dior Lipgloss Luxus

Dior Lipgloss Luxus


Rundt juletider mens jeg var på julegaveshopping og kronene satt litt løst, kjøpte jeg meg Diors Lip Maximizer. Jeg kan være svak for slike luksuriøse produkter i delikat innpakning :S og well, jeg må inrømme det. Jeg er nærmest forelsket i denne lipglossen. Ja forelsket er rette ordet. Den har sine feil og mangler, men jeg overser det glatt, og ser kun de gode egenskapene.:)

Ikke holder den helt hva den lover med at den skal pumpe opp leppene. Det er minimal synlig virkning. (littegrann er det da, men når de kaller den lip maximizer så forventer jeg kanskje mer?)

Men jeg har igrunn er rimelig nøkternt forhold til produkter, etter års erfaring (men stadig håpefull på jakt da, etter det produktet som forandrer hele livet mitt.. hehe, rimelig ambivalent)

Denne lipglossen gir meg små lykkeglimt. Lukten, følsen på leppene. (kjenner en ørliten anelse av kaldt, som om de har mentol el i dette) den veldig nøytrale glansen.
Og når jeg skrur den sammen, så smetter «lokket» (den dingsen man skrur ut med applikatoren) så smukt på plass, enda selve embalasjen er firkantet. Tror den firkantede beholderen er en stor del av det jeg liker, denne rene enkle luksuriøse designen.

Jeg kan ikke huske at jeg noengang har klart å bruke opp en lipgloss. Men denne er godt brukt nå, og jeg vet at for første gang kommer jeg til å kjøpe lipgloss av samme merke igjen. Anbefales! (Men sjekk på nettet for å få best mulig pris. Jeg kjøpte min i butikk og det var DYRT, syns jeg da – (280kr)) så dyrt at jeg skammer meg litt og må skrive prisen med små bokstaver.. men bare bittelittt.. ehehe.. for jeg ville ikke unnvært den;)

  1. 9. desember 2012, kl. 17:32

    Howdy! This blog post couldn’t be written much better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I most certainly will forward this article to him. Pretty sure he’s going to have a great read.
    Many thanks for sharing!

    • 13. desember 2012, kl. 12:07

      Great! Thank you🙂

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

