Hjem > Øyevipper > Loreal Volume million lashes my ass

Loreal Volume million lashes my ass


Ja jeg syns reklame på tv er teit, men jeg er nok like lettlurt som de fleste, så da jeg trengte en ny mascara så lot jeg meg friste til å kjøpe Loreals Volume Million Lashes.
Well ,jeg VET jo at i reklamen bruker de falske øyevipper, så jeg forventet vel ikke samme resultat som i reklamen, men med et navn som dette, hadde jeg allikevel litt forventninger til litt forbedring i tykkelse og lengde.
Jeg må si jeg ble litt skuffet. Børsten synes jeg er vanskelig å jobbe med, og man må være ganske nøye under påføringen for å få et bra resultat. Vippene klistrer seg fort sammen hvis man tar mer enn ett lag. Og ett lag gir nesten ingenting, no volume, no million lashes.😦
Dette er faktisk en av de værre mascaraene jeg har kjøpt. Angrer på at jeg ikke bare kjøpte den forrige jeg brukte, som var helt ok: Maybelline Collosale Volume, eller den rosa fra samme merke. Men som alltid håper man jo å finne noe som er enda litt bedre.
Liker mascaraer som kan brukes med et enkelt strøk, og ikke klumper seg hvis man skulle ønske flere. Og at vippene fortsatt kjennes myke.
Men med denne, synes jeg vippene mine ser ut som spinkle sytråder. Så fort jeg får muligheten nå skal jeg kjøpe meg en ny. Loreal Volume Million Lashes går rett i søpla, hvor den hører hjemme.
Bare en liten tanke, hadde de brukt like mye kroner på å utvikle en bra mascara som de bruker på tv-reklame, så hadde det kanskje blitt noe som kan brukes.

 

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. 13. september 2011, kl. 19:36

Hva tenker du?

