Hjem > Annet, Produktomtaler > Hvorfor det er viktig å lese mål på nett

Hvorfor det er viktig å lese mål på nett


Når du handler og ser på bildene, så tror du kansje at du kan se størrelsen på produktet.  DET kan du ikke. Jeg har gått i den fella, ikke en gang, to ganger, men hele TRE ganger! Man skulle jo tro jeg ikke leste min egen blogg.

Well, la meg ta en oppsummering.

Det var først den bitte bitte lille neglebørsten.

tabbe

Også var det den bittebitte lille neglefilen.

IMG_3125 

Og sist, og kanskje minst, den bitte bitte lille stiftemaskinen.

2013-09-23 17.31.37

Jadda.

* Note to self: Alle gode ting er ikke 3. Nødvendigvis.

  1. Live
    15. mai 2014, kl. 17:20

    Haha! Vi alle har nok vært der😉
    Søte små ting da 😉

    • 15. mai 2014, kl. 17:25

      Haha, ja, og det er godt å høre!🙂 Prøver jo å komme med gode råd her, men mest av alt så trenger jeg de selv😉 Så les og lær av mine feil. hehe

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

