Hjem > Hudpleie, Produktomtaler > Går det an å få bort rynker?

Går det an å få bort rynker?


Well, ikke vet jeg. Og jeg er heller ikke så himla redd for rynker eller plages av de jeg har. Men kunne jeg velge på øverste hylle kunne jeg godt unnvært sinnarynken og de dypeste i panna, mens smilerynkene gjenspeiler det kartet over det livet jeg har lyst til å huske.

Men jeg er opptatt av hudpleie, og vet at man kan gjøre små endringer i hudstrukturen med feks glykolsyre, og jeg er nyskjerrig på om det går an å endre strukturen dypere i huden.

Vi leser jo om alle disse vidunderbehandlingene og kurene som skal gjøre oss glatte som barnerumper, og noe som har vekket nyskjerrigheten min i det siste er Swiss Skin Roller. For den hevder nemlig å kunne gjøre forandringer dypere i huden. Så etter timer med research og positive omtaler, samt en viss logikk i at huden vil lege seg selv når den blir stukket hull i med de 540 små nålene, så bestilte jeg min nye skin roller, med nåler på 0.5 mm, altså den midterste modellen/størrelsen. 

Man kan bestille kun skin rolleren, eller sammen med Swiss Rejuvenator, en gele som man smører på etter behandling. Jeg bestilte den pakken med gelen også.

Swiss Skin Roller

Som med alle hudbehandlinger må man være tålmodig.  Med pannerynker som snart har sittet der i et par tiår, tenkte jeg at de 12 ukene som er anbefalt må jeg iallefall gi forsøket.

Det anbefales å bruke rolleren med 7-10 dagers mellomrom (det vil si 7 dager med roller, og 7 dager uten) Så i en uke nå har jeg daglig rullet rolleren over huden.

Det høres kanskje skummelt ut for noen dette med nålene. Og du lurer kanskje på om det gjør vondt? Men det gjør ikke spesielt vondt. Man kan bli litt sår etterpå, som å være mildt solbrent, men det er ikke værre enn det. For min del så er det “værst” i pannen hvor huden er så tynn.

Jeg tar bilder underveis. Og skal se om det ikke blir lagt ut på bloggen her også for å dokumentere prosjektet. For dette er jo KUN et vitenskapelig prosjekt selvfølgelig. haha

Kilde: http://www.swissclinic.no/no/info/om-swiss-skin-roller.html

Kategorier:Hudpleie, Produktomtaler
  1. 2. mai 2014, kl. 17:38

    Spennende 😊 Gleder meg til å høre hvordan det går. Jeg så på disse for noen år siden men våget meg ikke på dem den gang 😉

    • 2. mai 2014, kl. 18:22

      Ja jeg er spent også!🙂 Dette er det nærmeste jeg har kommet å lide for skjønnheten😉 (Bortsett fra med epilatoren da. hehe , men det er en annen sak, og verdt et eget innlegg.;)

      • 2. mai 2014, kl. 20:00

        He he ja vi visst bare lide litt for skjønnheten i vår alder 😊

        • 2. mai 2014, kl. 22:29

          hehe ja. Får håpe det er verdt det😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

