Hjem > Beauty & Velvære > Makeuptips for viderekommende

Makeuptips for viderekommende


Hei Bloggen🙂 Min dårlige samvittighet av brutte løfter. Nå får det bare bli som det blir. Og oppdateringene kommer når de kommer. Det er best sånn.  Så blir hverken jeg eller dere skuffet.

Men idag, har jeg en video laget av en av mine favorittmakeupartister, Gossmakeupartist.  Tipsene er nok ikke for begynnere, fordi det hele er ganske omstendelig og neppe noe man orker å gjøre til daglig. Men resultatet er med hans ord Hollywood skin, 100% invisible makeup!

Kategorier:Beauty & Velvære
  1. Anonym
    26. april 2014, kl. 09:26

    Jøie meg for et kult tips !!

  2. Anonym
    26. april 2014, kl. 09:29

    Ser på KIMS side,over cremeblusher trenger sårt en rosa cremeblush til dette formålet etter å ha sett denne videoen. Har du en du vil anbefale ?

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

