Hjem > Annet, Produktomtaler > La-Tweez omtale

La-Tweez omtale


la-tweez

Ok. På tide å holde nyttårsløftene sine😉

Det er så gøy å finne ting som virker som de skal, og som attpåtil har bra design.

Hver lille detalj på denne åinsetten virker omhyggelig gjennomtenkt. Me like.

Jeg var lei av sløve billige pinsetter som jeg innimellom bruker for å få styr på øyebrynene.  Men så dukket denne godsaken opp på skjermen min. Den finnes i mange nettbutikker, fra Enklere Liv til diverse beauty butikker på nett til rundt 100-lappen. Anbefaler deg å google hvis du er intressert;)

Jeg er svak for enkel ren design som i tillegg er funksjonell. Og denne kommer absolutt i den kategorien. Du kan også få den i rosa. Og hvit har jeg sett. Men min er svart. Svart og stilig.

Selve pinsetten ligger inni en sølvfarget sylinder som igjen ligger i en større sylinder som har speil inni. Fancy.

Pinsetten har også lys, hvor på-knappen ser ut som en diamant.

Og om du ikke liker all stafasjen rundt, kan du kaste det, og allikevel sitte igjen med en knallgod presis pinsett.

Anbefales.

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

