Hjem > Beauty & Velvære > Nyttårsløfter og Nye muligheter

Nyttårsløfter og Nye muligheter


Celebration Opportunisten i meg gjør litt narr av nyttårsløfter og fokuset på nyttårsaften som en ny start. Vi kan jo om vi vil starte helt på nytt hver eneste dag, ikke sant?

Men det er jo noe spesielt med nyttårsaften. Kanskje først og fremst fordi vi markerer den med fest og fyrverkeri. Det gjør den litt annerledes enn andre dager. Og med litt velvilje, kan til og med jeg se at det er en fin mulighet til å gjøre noe med det som har blitt utsatt, eller det som ennå bare er en tanke.

For bloggens del har jeg tenkt å stikke innom oftere for å legge igjen noen ord. Ikke minst fordi uten bloggen, så “glemmer” jeg alle de gode rådene jeg gir om å ta vare på huden. Og det begynner å sette spor. Så jeg trenger bloggen for å få bedre hud. Rett og slett.

Grå gusten og uten glød. Det er tilstanden for øyeblikket. Glykolsyrebehandlinger har det vært lite av. Og 2 ganger om dagen rensen som jeg så freidig har hevdet er veien  til bra hud, har blitt nesten bortglemt for egen del.  Slurvet og heelt uten kjærlighet. Har til og med sovet MED sminke! gosh! haha

Joda jeg lager sminke og mineral foundation jeg er veldig fornøyd med. Men det er jo mye gøyere å sminke en hud som har glød, fremfor å maskere et grått tryne. velvel.

Nytt år. Nye muligheter.

Snart tilbake😉

Kategorier:Beauty & Velvære
  1. Anonym
    5. januar 2014, kl. 11:57

    Jippi! Et slikt nyttårsløfte kan man like !🙂

    • 5. januar 2014, kl. 14:50

      Takk!! Hyggelig å høre!🙂

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

