Hjem > Beauty & Velvære > Sminkelook som fremhever øyevippene

Sminkelook som fremhever øyevippene


Denne sminkelooken fremhever øyevippene. Den lyse, nesten hvite skyggen ved øyevippene, og eyelineren som er dyttet mellom vippene, er veldig flatterende for vippene. Man trenger ikke engang ha de flotteste vippene for å få noen effekt av denne. Tvertimot vil jeg si at denne looken er en hjelp for alle oss med middelmådige øyevipper, men som vil ha den looken flotte øyevipper gir.

Det hender også jeg går og innbilder meg ting. Som at jeg feks ikke kan ha øyeskygge noe særlig over globalen, nå som jeg har passert 40 og huden der er litt slappere og grovere enn før.

Men da jeg prøvde å kopiere denne looken, så innså jeg at jeg driver og legger begrensninger for meg selv.  Det er uansett ikke værre enn at man kan vaske det av hvis det ikke blir vellykket. Uansett hva man prøver;)

At skyggene er matte, er forutsetningen her. Med shimmer eller glitter så fremhever man ujevnheter man kanskje ikke ønsker.

Dette har rett og slett blitt en slager i mine sminkelooks for tiden. Well, det høres litt misvisende ut, i og med at det KAN gå dager uten at jeg sminker meg, når jeg driver og jobber hjemme. (Ironisk nok produserer jeg sminkeprodukter. haha. Hvem ville trodd det når de ser meg i hverdagen?)

Jeg bruker selvfølgelig egne produkter. Som den matte lyse bruker jeg Cheese 28, og som den mørke, bruker jeg Tibet 37. Jeg våger meg også med svart eyeliner (selvom jeg pleier å bruke en brunsvart, Choco)

Den lyse skyggen åpner øynene og fremhever vippene. Den mørke eyelineren som dyttes inn ved vipperoten gjør at øyevippene ser fyldigere ut, og øynene blir markerte, uten at man får den typiske eyelinerstreken.

Denne videoen er 28 minutter lang, og kunne nok vært kortere.  Men den er verdt å se.

 

Kategorier:Beauty & Velvære
  1. Anonym
    3. desember 2013, kl. 16:07

    Hei ! Jeg testet ut dette , prøvde en av de fargene til KIM cosmetics , kalt coffe bean.Den er forresten perfekt til hooded eyes da den er så nøytral og matt i fargen og egner seg for skyggeforminskning🙂 Den og din «Butter» på lokket , samt liner og mascara . Hilsen den rødhårede.

    • 3. desember 2013, kl. 16:13

      Så gøy å høre!🙂 Anbefaler også Tibet 37😉

  2. Anonym
    3. desember 2013, kl. 16:19

    Den er også flott ja ! Også skal jeg prøve den med cheese, som du har gjort .

    • 3. desember 2013, kl. 17:56

      Ja det må du gjøre! Jeg tror cluet er å bruke matte naturtoner.

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

