Hjem > Beauty & Velvære > Still alive!

Still alive!


Nå roper bloggen så høyt på meg at jeg ikke kan overse det lenger.. Som blogger blir man litt “rar i hodet” fordi det stadig i hverdagen dukker opp ting etterfulgt av tanker og formulerte setninger for bloggen. Og nå er hodet mitt så fylt opp av det, at jeg rett og slett må innom en tur for å si hei🙂 el no

Det er så herlig å se at bloggen lever sitt helt eget liv. Selvom jeg ikke har skrevet her på så altfor lenge, så er det stadig noen som titter innom.  Jeg håper det tyder på at innholdet stadig er like aktuelt, på tross av at innlegget ikke er dagsferskt.

Men, det frir meg ikke fra den evige dårlige samvittigheten om å holde bloggen “fersk”.

Når ting roer seg litt og jeg får litt mer rutine i det jeg driver med, har jeg tenkt, skal jeg skrive jevnlig på bloggen igjen.  Well, rutinene kan jeg vente lenge på, fordi det handler mer om utvikling enn rutiner. Hvis du lurer på hva jeg driver med kan du lese mer om det her

Et lite bla-bla-innlegg idag.  Bare for å si hei.  Mer kommer.

Kategorier:Beauty & Velvære
  1. Anonym
    6. november 2013, kl. 15:02

    😀 !
    Wohooo ! Endelig tilbake !Mer mer !

    • 6. november 2013, kl. 15:06

      Åh, det var koslig kommentar! Tusen takk! Inspirerer til snarlig tilbakekomst😉

  2. mirakel
    7. november 2013, kl. 21:01

    Hei! Hei! Heeeeeei!😀 Så koselig med et lite livstegn! Mer, takk!😉 Gleder meg til å finne ut av hvordan du har det og sånn, vet du… og savner alle de flotte og lærerike innleggene dine..🙂

    • 7. november 2013, kl. 21:11

      I like måde Mirakel! Savner bloggen din og!!🙂
      Planen er å skrive litt igjen, selvom det nok ikke blir daglig som før, så vil det nok dukke opp et innlegg i ny og ne😉 Blir jo veldig inspirert når jeg får så hyggelige kommentarer da!🙂 Tusen takk!

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

