Hjem > Beauty & Velvære > 5 Forskjellige måter å påføre blush

5 Forskjellige måter å påføre blush


Jeg har i mange år synes blush er litt over-the-top når det gjeder sminke. Har følt meg FOR sminket. Det blir for mye farger lsm.. well. Men da jeg begynte å lage blush selv, så måtte jeg jo teste. Og det jeg fant ut, ved å bare bruke bitte bitte litt så fikk jeg med ett litt friskere hudfarge. Så lite at det ikke synes som sminke, men som om man har vært ute i frisk luft. Yo!

Jeg hadde lenge kun 80-tallets sminkekunnskaper, hvor man suger inn kinnene, og rougen skal legges under kinnbena. Well, det har aldri vært den beste løsningen for meg, og helt uten å tenke selv, så var jo dette den eneste riktige måten å legge den på. Ble det sagt. Ikke rart jeg ikke synes det funka for meg..

Nå vet jeg bedre. Takk for internet!

Kom over denne videoen som viser hele 5 måter å legge på blush.  Verdt å bruke 3 min og 20 sekunder på😉

link til video:

http://www.youtube.com/watch?v=S4GiCywMi38&feature=em-subs_digest-vrecs

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

