Hjem > Negler > Depend Deep Violet og China Glaze Glitter All the Way

Depend Deep Violet og China Glaze Glitter All the Way


Det er år og dag siden jeg hadde et negllakkinnlegg sist. Nå er det sannelig på tide!

Det begynner å ligne vår etterhvert med mindre snø og mer varme her jeg bor, men jeg klarer ikke helt å gi slipp på vinterens mørke farger enda. Men en liten ekstra glitrende detalj må være med.

Jeg har brukt Depend nr. 115 Deep Violet og China Glaze Glitter All the Way.

depend_115 China Glaze Holiday Joy Collection - Glitter All the Way-500x500

Og dessuten, (som om jeg bryr meg så veldig) LILLA er heelt 2013.

2013-04-03 12.20.32

2013-04-03 12.20.48

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

