Hjem > KIM Cosmetic > Våryr!

Våryr!


Jeg tillater meg litt egenreklame idag. Det er så deilig at det snart er vår! Det betyr at det er full jobb med vårkolleksjonen! En god grunn til å lage nye farger og produkter🙂 I-love-it! Ideene bobler ut for tiden. Mye nytt på gang altså!

Hvis du er her for første gang, kan du lese om mitt hjertebarn her.

Større utvalg og flere produkter

Målet mitt er hele tiden å lage et større utvalg av produkter og farger. Jeg vet jo at det er mange forskjellige ønsker når det kommer til farger. Og vi har alle våre helt individuelle preferanser. Det gjør det jo kjempespennende for meg. Å lage farger som kanskje ikke passer for meg, men andre hudtoner. Det åpner mulighetene og jeg kan lage hvilken farge som helst.

For tiden så jobber jeg til ryggen verker for å få opp utvalget av produkter.

nyheterpågang6

Dagens kloke ord :

484614_344631538948051_526836306_n

Ha en super kveld beauties😉

  1. Krissy
    24. mars 2013, kl. 06:15

    Hei
    Liker at det er noe norsk jeg kan støtte med gode verdier, flott arbeid =)
    Jeg er nysgjerrig på å prøve foundationen din,
    Vil du komme med en guide på fargetonene? kjedelig å kjøpe en hel boks med feil farge.
    =P

    • 24. mars 2013, kl. 10:17

      Setter pris på støtte🙂 Ja jeg ser at det å finne rett farge på nett ikke er så enkelt, så det kommer mulighet for å kjøpe små prøver. En guide er også en god ide, så det vil komme!🙂
      Ha en fin dag!

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

