Hjem > Småprat > Hurra, jeg har fått I love this Blog Award

Hurra, jeg har fått I love this Blog Award


hurray 

Ååh jeg ble så glad da godeste Ege Denne ga meg “I ♥ this blog”-award til meg! Hurra! Det var både overraskende og en veldig gledelig melding å få. Det er min aller første blog-award, og jeg mottar den med stor ydmykhet og respekt!
-lig tusen takk Ege Denne!🙂

Hun skriver om bloggen min: “Det føles som å lese et ukeblad jeg ikke blir lei av :)” – og DET elsker jeg! Det har vært min intensjon fra starten, å bli et lite bloggmagasin/ukeblad.

 

i-love-your-blog-award1

Reglene

Reglene for denne blog awarden er:

1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.

2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.

3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.

Anbefalingen skal sendes til kanskje en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.

(Reglene ble funnet hos Lammelåret, hvis hun ikke allerede hadde fått denne awarden, så hadde hun stått på min liste).

Dette er en super måte å anbefale andre blogger på! DET liker jeg. Jeg vet ikke hvor mange følgere de bloggene jeg anbefaler har, men hvis LITE betyr ikke på topplisten, så er jeg vel innafor, tror jeg😉

Bloggere jeg vil gi “I ♥ your blog”-awarden til er:

1. Green Kaleshi, fordi hun skriver en blogg helt etter mitt hjerte, med mange gode anbefalinger av organiske produkter, og fokus på gode ingredienser. Det er en ganske ny blogg som fortjener all oppmerksomhet den kan få! Dama har peil!

2. Lindas Lille Verden skriver en blogg i stadig endring. En blogg jeg har fulgt lenge. Hun er litt sånn superdame som får til alt. Blir helt fasinert av ståpåviljen og alt hun får til. I det siste har hun kommet med masse kreative tips om ting man kan lage selv. Kreativt liker vi. Også startet hun opp nettbutikken woweffekt.no, en prosess hennes blogglesere har fått ta del i.  Goy.

3. Ida Holm har (får jeg skrive; tross sin unge alder) masse intressant kunnskap om kosthold. Hun deler av sin kunnskap og erfaring med både hudpleieprodukter og mat. Begge deler intresserer meg. Det gleder meg at unge mennesker er opptatt av helse og miljø  :-)  Jeg liker hun.

4. Det ekke så farlig, fordi hun får meg til å senke skuldrene med sin anti-fasade-filosofi når hun beskriver hverdagens prosjekter med humor og selvironi.  Hun er en slags motsetning til fotballfrue-bloggen.  Me like.

5. Tarapi. Jeg kommer ikke utenom henne, selvom hun ikke faller under kategorien liten blogg (tror jeg. Liten er relativt;)) så fortjener denne dama en pris. I det siste har hun også blitt rikskjendis via sin hyppige omtale på nett. Nå som jeg har makten og muligheten så vil jeg hun skal få blog award, hun som lyser opp i hverdagen til mange med sin uselvhøytidelige tekst, hvor hun byr på seg selv, men også alltid med et glimt av alvor. Hun behersker den skjøre balansen som gjør at man ikke blir lei av tekstene hennes. Hvem vet hva hun finner på neste gang?  Også går hun med frukthatter. Bare det i seg selv er verdt en pris.

  1. Frk Lund
    20. mars 2013, kl. 22:09

    Gratulerer ! Velfortjent !

  2. Green Khaleesi
    21. mars 2013, kl. 21:04

    Gratulerer så mye til deg! Og tusen takk for at du ga meg en award, det gjorde en god dag helt fantastisk!🙂

    • 21. mars 2013, kl. 22:56

      Tusen takk!🙂 Ja det er hyggelig (mildt sagt) å få pris! Og veldig hyggelig å gi videre til fine blogger😉 Synes du fortjener det, så mye bra du har lagt ut på bloggen din🙂

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

