Hjem > WORDS > Normal is an illusion

Normal is an illusion


382175_10151256399497820_931099234_n

Kategorier:WORDS Tags: ,
  1. 14. mars 2013, kl. 14:58

    Jeg er veldig normal.. Eller unormal.. Det kommer veldig an på øyet som ser😉

    Jeg har en award til deg, om du tar imot?🙂
    http://www.egedenne.com/2013/03/i-got-awards.html

    • 14. mars 2013, kl. 16:15

      Oj! Klart jeg tar imot blog award!🙂 Dette var en super overraskelse! Tusen hjertelig takk for at du valgte min blogg! Det settes veldig stor pris på! Det ga et stort løft til dagen! :-))
      Likte godt det du skrev om bloggen min, fordi det er målet mitt å være som et magasin!🙂 så, tusen takk igjen!
      Hilsen normal OG unormal😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

