Hjem > Favorittprodukt > Min yndlingseyeliner

Min yndlingseyeliner


eyelinere_all Jeg må få si det. Denne eyelineren er jeg veldig fornøyd med. Har hatt min en god stund nå, og den er med som den største selvfølge hver eneste gang jeg sminker meg.

Tidligere har jeg hatt problemer med rennende øyne. Men nå er det veldig lenge siden. Jeg antar det kan være produktene jeg brukte.

KIM Cosmetic mitt hjertebarn

Denne er fra KIM Cosmetic, mitt hjertebarn. Etter mye prøving og feiling klarte jeg endelig å lage den konsistensen jeg var ute etter, og det med kun organiske ingredienser som ikke virker irriterende på øynene. Eyelineren sitter godt og er vannfast.  Ok. Det var reklamen.

eyeliner_chocoDet er jo slik at en ide til et produkt ofte er noe jeg  kunne tenke meg selv. Og jeg har prøvd noen kremlinere tidligere, men ingen har tilfredsstilt mitt krav til gode ingredienser. Jeg var også ute etter en kremete konsistens som gjorde den enkel å påføre, men samtidig måtte den sitte godt.

Embalasjen er viktig

Jeg liker også denne firkantede krukken jeg har funnet til denne. Den er tett og tilfredsstiller de estetiske kravene jeg har til embalasje. Den ser eksklusiv ut, og en liten detalj som et lite blad på innerlokket, gjør at jeg elsker denne.

Favoritter

elbowed_eyeliner_brushEyelineren må påføres med pensel. Og en all-time-favoritt gjør den jobben utmerket. Det er en såkalt elbowed eyeliner brush, og med sin lille knekk gjør den jobben enkel.

Både pensel og eyelineren brukes hver gang det sminkes. Det vil si så og si daglig. Jeg er jo på jobb, og må teste sminke. 

Du får den i nettbutikken min kim4u.no😉

Hver for seg koster eyelinerkosten 50 kr og eyelineren 135,- . Men hvis du vil kjøpe begge deler koster eyeliner med kost kr. 155.

Har du forslag til nye farger?

Jeg trenger forslag til nye farger for denne eyelineren. Og jeg vil gjerne at DU kommer med forslag! Hvis ditt forslag blir brukt, vil du få den ferdigproduserte eyelineren i din farge med kost, gratis i posten. Gå og se hvilke farger den finnes i, og fortell meg hvilken farge du savner.

  1. Frk Lund
    14. mars 2013, kl. 18:57

    Støtter den . Jeg har tre av fargene og jeg bruker den og kosten hver dag ! Er superfornøyd !!!Og jeg er ikke alltid like stø på hånda når jeg legger liner , men det går lekende lett med den kosten ! Så verdt å prøve denne !

  2. Frk Lund
    14. mars 2013, kl. 18:59

    Men kjøp kosten til , det må man nesten , fordi den er verdt å prøve ! Koster ingenting for et så bra redskap, og den bøyen på tuppen er genial.Bra jobba , Miss Jackson !

    • 14. mars 2013, kl. 20:35

      Takk og takk for kommentar! og glad du liker den og! Ja den kosten er genial. En liten skatt. DET er det jeg vil selge helst!

  3. Frk Lund
    14. mars 2013, kl. 19:02

    Jeg har et lite forslag til farge også jeg🙂 Kunne tenkt meg en gull/bronsefarge -med litt shimmer det hadde vært nydelig til fest og mine små gråblå. For kaldere typer så tror jeg sølvgrå kunne vært snasent !

  4. Frk Lund
    14. mars 2013, kl. 19:19

    Ja nå var jeg litt kjapp med å svare så ikke at det var sånn at man fikk om det ble utført , så jeg holder meg til forslaget om gull/bronse med shimmer – (en som ikke er så mørk , men om lyser opp ), så kan noen andre foreslå andre farger – var ikke meningen å prøve meg på storeslem -unnskyld ! hehehe!!!!!!

  5. Frk Lund
    14. mars 2013, kl. 19:22

    Så ikke at man fikk om forslaget ble utprøvd var det jeg mente . Helledussen, over og ut Lund🙂

    • 14. mars 2013, kl. 20:37

      Forslaget mottas med stor TAKK!!! Det var sannelig et bra forslag, en farge som kan kle mange! Takker og bukker frk.Lund🙂

  6. Ida
    14. mars 2013, kl. 20:38

    Jeg liker best eyelinere som er mørkebrune siden jeg er lys blond. Den må være såpass mørk at den er til forveksling lik sort når man ser den i krukken/alene, men ikke for nærme sort. Litt lysere enn den du allerede har som heter Choco🙂 Vil gjerne prøve noe av sminken din! Kunne tenke meg å bestille prøver, siden det er litt vanskelig å vite hvor godt sminken passer når man kjøper uten å se og prøve den.

    • 14. mars 2013, kl. 21:01

      Takk for godt forslag Ida!🙂 Det er jo en god farge til hverdags, så den kan nok passe mange. Å kunne bestille prøver er også en god ide som jeg skal vurdere. Takk, igjen🙂

    • 18. mars 2013, kl. 22:26

      Ida, ang prøver, er det noen spesielle produkter du tenker på?

  7. Frk Lund
    15. mars 2013, kl. 06:56

    Har noen forslag til (som du skal få gratis av meg:) ) : Oliven, Plomme,gold surprise , petroleumsblå -og bronze- shimmer -eyelinere . Ja rett og slett en liten shimmer collection. Vil skape megaeffekt på øyelokkene tror jeg

    • 15. mars 2013, kl. 09:32

      Slett ikke dumt det med en shimmer-collection🙂 Takk frk. Lund❤

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

