Hjem > BeautyTips > Har du lyst på røde lepper?

Har du lyst på røde lepper?


Røde lepper kan være veldig fint hvis man finner den rette rødfargen. Men det var det da. Her er en guide levert av Lisa Eldridge med mange gode tips.

  1. Frk Lund
    13. mars 2013, kl. 09:29

    Har en haug røde . Kjøpte nettopp en med mye gult i – en knall rød en . Den må jeg vente med til sommeren tenkte jeg . Men nå kan jeg bare gjøre sånn som Lisa, nøytralisere det røde i huden med gult:)

    • 13. mars 2013, kl. 09:44

      Ja hun vakre Lisa har mange gode tips!🙂 Glad du fikk noe ut av det! Har så lyst å finne den perfekte fargen selv, det er så vanskelig, men såå lekkert når det stemmer med fargen;)

  2. Frk Lund
    13. mars 2013, kl. 16:01

    Den du lagde til meg feks, var midt i blinken . Du lagde en veldig rød en , nøytral med litt blått i . Den hadde ikke noe navn fordi det var en prøve. Men koden var bcg 6 . Den har jeg brukt mye når jeg først skal velge rød-røde !:)

    • 13. mars 2013, kl. 17:23

      Kult!:-) Driver og lager vårkolleksjon nå, nye farger og produkter. Den fargen der har jeg også lyst til å lage igjen.

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

