Hjem > Pretty Old > Damer med stil 2

Damer med stil 2


Forstsetter min hyllest til voksne damer🙂 Hurra for mangfold!!

Jeg begynner å bli litt lei makeoverprogrammer som skal ha alle inn i nesten samme stil. Ja jeg kan jo la vær å se på dem, i know, men jeg tror jeg vil irritere meg litt over det allikevel.

Hvor blir det av mangfoldet? Hils på Berit!

Frk.Lund, tusen takk for at du tipset om denne!

  1. Frk Lund
    13. februar 2013, kl. 08:33

    Berit er ei fresk dame med krutt i høna !😉

    • 13. februar 2013, kl. 11:28

      Hehe! Ja! Sånn kan det også sies🙂

  2. 21. februar 2013, kl. 14:41

    Herlig!🙂
    Hm lurer på hvilken stil jeg har ( ikke har ) ?😉

    • msjackson
      22. februar 2013, kl. 16:37

      Stil eller ei, hurra for mangfold sier nå jeg😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

