Hjem > KIM Cosmetic > Min drømmejobb

Min drømmejobb


Kan dette kalles jobb? Åh jeg bare elsker det! Lage produkter, pønske ut tilbud og en grunn til å designe en webplakat, ta bilder, skrive, åh alt. Jeg kan fort kjede meg hvis jeg ikke finner utfordringer eller det blir for monotont. This is perfect.

Og jeg kan ikke finne noen grunn til å IKKE poste siste tilbud fra KIM Cosmetic her. Så god helg damer! Ta gjerne en titt innom nettbutikken😉

PS. To sikre måter for å få med seg alle de gode tilbudene som kommer, er enten å like KIM Cosmetic på facebook eller melde seg på nyhetsbrevet på nettsiden.

 

2xlipbalm10

  1. Frk Lund
    2. februar 2013, kl. 13:42

    Gode leppepomader !

    • 2. februar 2013, kl. 13:50

      Glad for å høre! Det er målet🙂

  2. 4. februar 2013, kl. 02:01

    Finnes ikke noe bedre enn å få drive med det man liker (elsker)🙂 Jeg er heldigvis like heldig som deg og nyter det å gå på jobb hver eneste dag, luksus🙂

    Har akkurat nå leppepomaden din med meg til Thailandsk varme for grundig «uttesting» og den har vært helt super.

    Kommer fyldig «rapport» etter hjemkomst og det er også mulig at den får en fotoshoot på stranden den reisende KIMS leppepomaden 🙂

    • 4. februar 2013, kl. 11:52

      Nei ikke sant? Vi er jaggu heldige!🙂
      Testing er supert! At den fungerer i både varme og kuldegrader må den jo🙂 Og fotoshoot hadde vært gøy! KIM rundt i verden, kunne jo blitt et morsomt konsept😉

      • 4. februar 2013, kl. 12:23

        Du får lage en egen post på det🙂 Nå har jeg bilder fra Thailand ihvertfall, sjekke kvaliteten når jeg kommer hjem, sender deg dem da🙂

        • 4. februar 2013, kl. 12:33

          Ja, god ide å lage en post på det🙂 Kult! Gleder meg til bilder!

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

