Hjem > BeautyTips > Smink deg yngre med usynlig sminke

Smink deg yngre med usynlig sminke


Hurra for Frk.Lund som har så mange gode tips jeg kan videreformidle her!❤

Idag er et nytt videotips fra favoritten Tove Eggen. En veldig nøytral sminkelook som gir glødende hud og en frisk look som passer alle.  Det er ikke en sminke som tar to minutter, men en grundig innføring for “full pakke”.

Jeg ville byttet ut en del av produktene med bedre produkter (les:bedre ingredienser) men ellers er dette et knalltips fra en proff.  Verdt å se!

Kilde: http://www.klikk.no/mote/article805311.ece

  1. mirakel
    25. januar 2013, kl. 14:04

    Jeg er så glad du tipset om Tove Eggen!🙂 Jeg har biltt storfan, jeg.🙂 Men hvilke produkter tenker du hun bruker som ikke er så bra?

    • 25. januar 2013, kl. 14:20

      Så bra du liker henne! Det gjør jeg og!!🙂 Hun er flink!
      Produktene jeg tenker på er fra Elizabeth Arden, Loreal, Mac og Dior som tester på dyr. og er heller ikke kjent for å bruke gode ingredienser dessverre. Og, ikke for å være slem, men det synes på huden hennes at hun ikke er opptatt av ingrediensene;)

  2. Frk Lund
    25. januar 2013, kl. 14:06

    Testa det ut i dag , så meg tilfeldigvis ute i vindusspeilet og ble ikke avskrekket .

    • 25. januar 2013, kl. 14:21

      Det tror jeg på frk.Lund! Dessuten skal vel DET litt til, uansett😉

  3. Frk Lund
    25. januar 2013, kl. 14:08

    Godt å vite at vi har slike som deg Mss Jackson , som selger produkter som kan brukes på samme måte som de Tove eggen bruker🙂 Jeg brukte dine ting i dag og vel er jeg noen år eldre enn Eggen, og ikke helt lik , men ja jeg syns det ble bra for det🙂
    Bare så det er sagt .

    • 25. januar 2013, kl. 14:24

      Åh så goy!! Og takk frk.Lund!🙂 Gøy å høre selvom produktene ikke er helt like, at det kan funke på samme måte.:))

  4. Frk Lund
    25. januar 2013, kl. 16:27

    jadda jadda man kommer langt med concealer , minerafoundation og øyenskygger også . Jeg fikk en lys pudderrosa en av deg en gang , til øyenskygge , den var sabla bra til denne looken , Så det så !

  5. 25. januar 2013, kl. 16:33

    juhu!🙂

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

