Hjem > AKTUELT NÅ!, KIM Cosmetic > Nå finner du meg også på Epla.no OG Facebook :-)

Nå finner du meg også på Epla.no OG Facebook :-)


Det er spennende tider her i huset! Jeg satser for fullt på å få opp en nettbutikk med sminkeproduktene jeg lager, i nær fremtid. Planen var jo at etter releasepartyet skulle jeg bruke uken på å kode ferdig nettbutikken som jeg er godt igang med. Men, jeg innså at det kunne være litt knapt med tid i forhold til hvordan jeg vil ha det.  Ting tar tid. Og jeg pirker litt fordi jeg vil det skal bli fint!

SÅ, derfor har jeg lagt ut noen av produktene på epla.no. Planen er å legge ut flere produkter på epla etterhvert, mens jeg i ro og fred kan fullføre nettbutikken.

På Epla kan du finne mange flott produkter du ikke finner noe annet sted.

Her finner du KIM Cosmetics på Epla 

logo_handmade_1facebook-147

Men du kan også like KIM Cosmetics på Facebook! https://www.facebook.com/kimmineralmakeup

  1. 29. november 2012, kl. 20:04

    Dette ser bra ut. Du er igang!
    Er du klar til å bli delt, eller skal jeg vente til du har fått mer på plass?
    Jeg la merke til at du ikke har epostadresse på Facebook-siden din, det er nok lurt å legge til.

    • 29. november 2012, kl. 20:37

      Jepp! Jeg er igang! Og tusen takk Lammelåret!🙂
      Jeg ser at jeg var litt ivrig etter å begynne, og strengt tatt burde hatt nettbutikken på plass.
      Men jeg har jo på en måte offentliggjort dette nå, så jeg er vel klar! En ære å bli delt av deg da! Det hadde jeg satt stor pris på!
      Takk for at du gjorde meg oppmerksom på epostadresse på facebook. Det har jeg ikke tenkt på! Ja det er lurt å ha, så det skal jeg sporenstreks fikse.

      • 29. november 2012, kl. 20:38

        Tror jeg venter litt, for jeg synes iallfall det er litt nedtur dersom jeg blir henvist til en nettside som ikke er oppe og går enda. Kan du gi meg et hint når du er klar til å sende ut/når nettbutikken er på plass?

        • 29. november 2012, kl. 20:40

          Ok. Det er sikkert lurt det. Er nok bare litt ivrig😉
          Takk! Ja jeg skal gi deg et hint.

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

