Hjem > AKTUELT NÅ!, KIM Cosmetic > Vil du ha litt gratis leppepleie for vinteren?

Vil du ha litt gratis leppepleie for vinteren?


butterogbalm

Jeg har litt dårlig samvittighet for dere lesere på bloggen altså. Så nå prøver jeg å gjøre det godt igjen ved å ha en liten giveaway. Ingen blogger uten det. Så det er på tide😉
Det har blitt veldig lite bloggskriving i det siste. Men dere er trofaste og kommer tilbake. Det ser jeg jo på statistikken. Det varmer!!❤

Derfor har jeg lyst til å gi bort en Lip Balm og Lip Butter til en av dere! Helt uten forpliktelser for deg altså!

Det eneste du trenger å gjøre er å gi en kommentar i kommentarfeltet! Neste fredag skriver jeg alle navnene på hver sin lapp, legger de i en bolle, og trekker ut en heldig som får tilsendt litt leppepleie i posten.

Jeg hadde så innmari tørre lepper her i høst. Og måtte skrubbe leppene i hytt og pine. Men etter at jeg laget denne lip balmen, så forsvant skrubbebehovet.  Ingrediensene er nøye formulert. Og som fuktgiver er hvetekimsolje en favoritt. Derfor kommer den øverst på ingredienslisten.

Ingrediensene på lip balmen:
Hvetekimsolje, mango butter, shea butter, bivoks, olivenvoks, naturlig vitamin e olje, jojoba olje.

I tillegg har jeg tilsatt lukt fra eteriske oljer: peppermint, sitron eller vanilje. Du kan velge lukt altså!

Jeg hadde så lyst til å lage et lipbutter, med stor andel sheabutter og mango butter. Denne er uten lukt fra eteriske oljer, men har en egen lukt (litt honning) fra ingrediensene. Og for øyeblikket er den min favoritt, den er så god og myk;) Den inneholder 50% med butter, som er kjent for sine fuktighetsgivende egenskaper. De gode ingrediensene er de samme som i lip balmen, men med andre prosentandeler for hver ingrediens.

Ingrediensene i rekkefølge:
Mango butter, shea butter, hvetekimsolje, olivenvoks, bivoks, naturlig vitamin e olje, jojoba olje.

Jeg håper på kommentarer damer! Er nyskjerrig på hvem dere er😉 Oh, ellers blir det pinlig!!

God helg!🙂

  1. 19. oktober 2012, kl. 12:31

    Så snilt! Jeg blir gjerne med i trekningen😀 Vet ikke helt om jeg ville kalle meg dame, da. føler meg ikke så voksen ennå (og det er jeg vel kanskje ikke helt heller?)😉 Jeg syns i hvert fall du skriver mye spennende om hudpleie. Såpass at jeg ble inspirert til å lage min egen (og helt fantastiske, om jeg kan si det) ansiktssalve🙂

    • 19. oktober 2012, kl. 13:22

      Takk! Så gøy at du ble inspirert!🙂 Føler meg ikke helt voksen selv alltid jeg. hehe. Hva er voksen? Burde kanskje skrevet jenter (i alle aldre)😉 Uansett, velkommen til trekningen!

  2. 19. oktober 2012, kl. 14:47

    Jeg er også veldig med å få bli med i trekningen🙂
    Også er jeg en trofast leser og er avhengig av de produktene jeg har fått lov til å teste😉❤
    God helg😉

    • 19. oktober 2012, kl. 14:57

      Du er hjertelig velkommen til trekningen! Kan love at denne lipbalmen er enda bedre! God helg til deg og😉

  3. mirakel
    19. oktober 2012, kl. 15:12

    Jeg er ihvertfall alltid like glad når jeg ser at du har skrevet! En trofast leser, rett og slett.😉 Og jeg er med på trekningen.. har hatt veldig lyst til å prøve noen av produktene dine, og nå har man sjansen!😀

    God helg!

    • 19. oktober 2012, kl. 15:32

      Så hyggelig å høre!🙂 Du er hjertelig velkommen!
      Er jo fast leser av din blogg også😉 God helg til deg!

  4. Frk Lund
    19. oktober 2012, kl. 18:40

    Wo-hooo ! Og jeg VET dette er gode saker😉

    • 19. oktober 2012, kl. 19:51

      Åh takkogtakk!🙂 Du er oppført på trekningslista!

  5. Frk Lund
    19. oktober 2012, kl. 18:41

    Det lip butteret har jeg forresten ikke sett før ! Så drit spennende ut !🙂 I like them big and chubby😉 hehe

    • 19. oktober 2012, kl. 19:53

      Jeg driver jo og styrer på. Formulerer og ekspirementerer. hehe. Da hender det at det blir klaff og noe nytt😉 Min favoritt for tiden.

  6. Lisa
    19. oktober 2012, kl. 21:30

    Jeg er også mer enn gjerne med i trekningen🙂 Spennende å få sjansen til å prøve ut noe du har laget!

  7. 19. oktober 2012, kl. 22:13

    🙂
    Hvis man skulle være så uheldig å ikke vinne under loddtrekningen, går det ann å bestille i posten da?😉

    • 21. oktober 2012, kl. 09:48

      Det blir mulig om en liten stund😉

  8. 19. oktober 2012, kl. 23:12

    bra du er tilbake! jeg er med!😀

    marielle.michaelsen@gmail.com

  9. littlemissjackson
    22. oktober 2012, kl. 03:21

    Jeg er med i trekningen!! får rosinlepper så fort høsten viser seg;/ uansett,vi er mange..oppskriften værsåsnill om jeg ikke vinner denne gang:D

    • 22. oktober 2012, kl. 14:33

      Du er notert som deltager i trekningen, littlemissjackson😉 Høres ut som litt leppepleie er tingen for rosinleppene! Skal vurdere det med oppskriften…😉

  10. littlemissjackson
    26. oktober 2012, kl. 01:04

    Hærlig:D yes,det syntes jeg og! tjaaa,det er jo snart jul så,kanskje vi kan få oppskriften i adventsgave?! ;)) hehe:D

  11. Anonym
    4. november 2012, kl. 16:43

    Meget god lip balm, anbefale! Bruker den hver dag og kveld.

    • Anonym
      4. november 2012, kl. 16:45

      Anonym :
      Meget god lip balm, anbefale! Bruker den hver dag og kveld.

      • 5. november 2012, kl. 10:52

        Det er så utrolig hyggelig å høre at produktene jeg lager blir brukt, og ikke minst likt!!🙂

  12. Anonym
    4. november 2012, kl. 16:54

    Jeg har vært så heldig å få prøve et par produkter fra Kims cometics og kan si meg veldig fornøyd. Har faktisk begynt å sminke meg nå som jeg har rette farger og kvalitet. Keep up the good productline. Takk!

    • 5. november 2012, kl. 10:55

      Gøy!! At du faktisk har begynt å sminke deg!! Og tusen takk for inspirerende ord! Og jeg kan love, jeg er godt igang;)

      • Anonym
        5. november 2012, kl. 15:26

        Vel fortjent.
        hilsen Vivien.

        • 5. november 2012, kl. 15:35

          Takk Vivien! Tenkte det var deg😉

  1. 23. oktober 2012, kl. 11:45
  2. 25. oktober 2012, kl. 12:02
  3. 26. oktober 2012, kl. 12:20

Hva tenker du?

