Hjem > BeautyTips > Tips for påføring av blush

Tips for påføring av blush


Det er vanskelig å påføre blush riktig. Det synes hvertfall jeg. I mange år brukte jeg det ikke, fordi det gjorde ikke noe bra for meg.  Tvertimot. Jeg fikk det bare ikke til.

Med riktig påføring gir det ansiktet et lite løft og en frisk hudfarge. Men feil påføring risikerer man å se ut som en klovn, eller bare trøtt. Vel, det må sies at hvis man velger feil FARGE i forhold til hudtonen, så kan neppe lykkes uansett. En kald farge for eksempel på en varm hudtone vil bare se skitten ut.

Så, ladies, her er et bidrag til ytterligere opplæring i sminkekunsten.

  1. Frk Lund
    15. oktober 2012, kl. 18:51

    Hm…Jeg har sverget til eplemetoden hele tiden , fordi jeg er så smal og livredd for et avmagret ansikt med åttitallsfarttstriper . Men nå , når jeg ved å vende det andre kinnet til (haha … ah gjesp) prøvde med kinnbensmetoden til han her duden , så ser jeg at eplekinnmetoden virker mot sin hensikt og at jeg får mer pærekinn i grunnen.
    Derimot så strutter den andre siden ! Helt sprøtt ! Burde nesten ta bilde men jeg skal styre meg .
    Konklusjon :
    Ikke dum han her !!

    • 15. oktober 2012, kl. 19:31

      Ja han her har mange bra råd!!! Så bra du fikk noe ut av det!🙂 sliter med blush selv. Godt å få noen tips som funker. Han har jo rett.

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

