Hjem > BeautyTips > Høst og hud og sånt

Høst og hud og sånt


h%C3%B8st

I hele sommer har vi vært snille med hverandre, huden min og jeg, men nå begynner den å ligne en diva som aldri blir fornøyd. Ok ok Im your slave. Doing what you want. bitch . eh well.

Høsten har kommet, uten tvil. Huden min har begynt å kreve mer fukt, og har sannsynligvis mest lyst til å hoppe over hele vinteren med elektrisk oppvarming, kulde og varme om hverandre som påvirker balansen i huden. Eller var det meg som helst ville det?

Det er ikke nødvendig å løpe til butikken for å kjøpe ny fuktighetskrem med det samme. En ert med fuktighetskrem og noen dråper olje som du blander sammen i hånden, kan løse det problemet. Jeg elsker Arganolje, men du kan også bruke andre oljer.

Det er noe med høsten jeg liker veldig godt. Fargene. Inneværet. Nødbendigheten av å tenne lys. Innesysler.

Men tilbake til hud og hår og sånt. Med værforandringene som kommer med årstidene er det andre produkter som trengs både til hud og hår. Foundationfargen man brukte i sommer er kanskje heller ikke den rette.

Men før du løper og kjøper inn nye produkter, kan du bevilge den en hjemmespadag. Og ta en omgang med Nytelse for føttene.  Da har du fått en god service før vinteren, og ruster ikke med det første😉

Happy Høst!

  1. Frk Lund
    1. oktober 2012, kl. 08:24

    Det jeg elsker med høsten er en kombo av tre ting :god luft, fine farger og innekos uten dårlig samvittighet🙂

    • 1. oktober 2012, kl. 17:54

      Det er jeg helt enig i frk.Lund. Innekos uten dårlig samvittighet er bra! Skulle bare ønske vi kunne hoppet over vinteren. Evnt gått i hi.

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

