Hjem > Småprat > Pynt deg med en Bagel

Pynt deg med en Bagel


Nei, jeg mener ikke slik du kan spise.  Du kan valse rundt med ditt Bagel-hode å motta massevis med oppmerksomhet av typen: “Ah, veldig moteriktig du er”. For dette er nemlig hotteste mote. Og det sies at det har vært en trend i Asia i flere år allerede.

Kan jeg le nå?

Jeg er veldig usikker på om dette er seriøst. Jeg faller litt av lasset her merker jeg. Ganske tolerant ellers i forhold til piercing og tatoveringer. Jeg har et beskjedent utvalg selv, og liker generelt den rocka/punka stilen. Meeen.. det stopper der merker jeg.

Bagelhode kan du få ved å sprøyte saltvann inn i pannen. så får du en smultringlignende kul som er fryyktelig moteriktig. Ja det er bare å se selv! (video under)

Hva synes du? Kunne du tenkt deg en Bagel?

God helg damer!

 

Kilde: http://www.side2.no/catwalk/article3481432.ece

  1. 28. september 2012, kl. 21:11

    OMG !! Ja du kan trygt begynne å le, hjelpesmeg dette var bare teit synes jeg🙂

    • 28. september 2012, kl. 21:15

      hehe.. ja, teit er ordet!🙂 Verden er gal! Dette må da være en spøk!? jeg ikke forstå.

  2. Frk Lund
    30. september 2012, kl. 21:55

    Urk. Nei takk!

  3. Frk Lund
    30. september 2012, kl. 22:00

    ikkert ikke noe spøk Etter å ha siftet bekjentskap med kanal TLC så har jeg vært vitne til mye moro : mutasjoner med horn , kuler og …øyetatoveringer (på øyeeplet ! EKKELT !! anbefales ikke å se for sarte nerver …) . Men at noen vil gå rundt med noe så teit som en smultring ??? Horn kan jeg kanskje forstå men dette så jo ut som en dårlig prestret hemoride !

    • 30. september 2012, kl. 22:06

      Haha! Ja jeg har sett øyetatoo og horn, ikke helt noe jeg kunne tenkt meg, men DETTE er galskap!! Hva er kult med en smultring i panna lism? HELt enig med deg frk.Lund. Kall meg gjerne konservativ. Det skal jeg tåle ;.) hehe

  4. Frk Lund
    1. oktober 2012, kl. 08:27

    Dere vet sånne rumper aper har ? Sånn ligner det på . I panna . rett over øya . Yey
    Kiss my face and my ass at the same time and by me a drink . Flott på julebordet .

    • 1. oktober 2012, kl. 17:56

      ey, ja DET må man ha. Rumpehull i panna. Takk, men neitakk. Julebord eller ei.

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

