Hjem > Makeupkoster > Ikke like bra som før…

Ikke like bra som før…


Siden jeg har skrevet så mye bra om kostene til Coastal Scents, så er det på tide med en liten oppdatering nå.  Tidligere har jeg funnet noen av mine yndlingskoster der. Med god kvalitet og bra pris.

BR-610_Pink Perfection Kabuki_PhotoMen noe her endret seg. Og enkelte koster som pink kabuki (bildet), er ikke slik den var tidligere. Ikke bare var den søt, men den var god også. Så god at det var gøy å gi bort, derfor tenkte jeg å bestille meg en ny for ikke så lenge siden.

Kost ble bestilt og mottatt. Men det var slett ikke den samme kvaliteten jeg hadde fått derfra tidligere. Selve kosten/busten/hårene er laget av et helt annet materiale, som gjør den nærmest ubrukelig. På den måten at hårene er altfor myke og gir for mye etter. Det er heller ikke like tett bust som før.  Så nå er den bare søt, men ubrukelig😦

Dette gjelder også andre kabuki-koster derfra.  Om det gjelder alle kostene har jeg ikke kjennskap til. Men jeg har registrert at de har byttet ut endel koster i det siste. Det virker ikke som det har blitt til det bedre.

Jeg mener ikke med dette å si at Coastal Scents er en dårlig nettbutikk. De har mye andre bra produkter som gjør at jeg fortsatt kommer til å handle derfra. Men kostene er jeg ikke så sikker på lenger.  Kommer til å følge med, hva som skjer på den fronten..

But WHY Coastal Scents?

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

