Hjem > Annet Nyttig, Online shopping > Garnparadis, perfekt for høsten

Garnparadis, perfekt for høsten


24309

Rett før jeg var syk her i forrige uke, fikk jeg det for meg at jeg ville begynne å strikke igjen. Og det var veldig beleielig da jeg ikke orket annet enn å sitte i sofaen og hodet var inni en bomullsball. I tillegg hørte jeg ikke på det ene øret. Hurra.

I mitt tidligere liv hadde jeg alltid et strikketøy (eller hekletøy).  Det er noe veldig beroligende med det som jeg liker veldig godt. Kan sitte og løse alle verdensproblemene. Eventuelt sitte tanketom foran tvn, og allikevel føle at man gjør noe produktivt.

Yarn-Paradise, er det jeg skulle fortelle dere om idag. Denne fantastiske garnbutikken jeg fant på nett. DE råeste prisene, og med 2 dagers leveringtid over hele verden. De holder til i Tyrkia og frakter med DHL.

“Jaja, særlig!” tenkte jeg da jeg leste 2 dagers leveringstid.  Anyways, disse prisene var uslåelige. Så tok det en uke var jeg allikevel fornøyd. Mye garn for pengene. jeg fikk 2 kg garn til under 200 kroner, og betalte ca 150 kroner i frakt. 350 kroner altså, for 40 garnnøster!!

Jeg bestilte på en søndag. Tirsdag fikk jeg en telefon fra DHL (dog som jeg ikke hørte). At det tok hele 3 dager kan jeg takke megselv for.

Det er alltid gøy å dele noe bra. Så kjære damer, Yarn-Paradise fortjener et besøk hvis du liker garn. Stort utvalg. Uslåelige priser. Superrask leveringstid. (Veldig bra når det klør i fingrene!!). Og nei, jeg er ikke sponset av dem på noe som helst måte. Jeg er bare yr over å kunne å dele denne fantastiske skattekisten.

Yarn-Paradise.com

Hvis noen kanskje lurer på hva en garnbutikk har å gjøre på en skjønnhetsblogg, er det fordi jeg vil anbefale å strikke en sminkepung. Det kan du gjøre på ‘en kveld

Da kan du leke deg med farger som ikke matcher hudtonen din. Det skal jeg. Det er alltid et dilemma når jeg skal strikke meg en genser. For jeg elsker farger på garnet mens jeg holder på. Gjerne satt sammen i de frekkeste fargekombinasjoner. Men jeg vil helst ha en ensfarget nøytral grå-brun-beige-blå-svart genser tilslutt. haha. Lett sånn.

Trenger en sminkepung og noen putetrekk til rommet med den orange veggen. Det kan bli gøy.  Hvis sminkepungen blir bra, skal dere få se😉

  1. Frk Lund
    18. september 2012, kl. 16:53

    Det garnet du har avbildet der er jo sabla fint! Digger den fargen jeg🙂

  2. 18. september 2012, kl. 17:02

    Ja jeg liker også denne! Tenkte meg en sminkepung med dette! Eller en skikkelig kosepute!

  3. Frk Lund
    18. september 2012, kl. 17:22

    Ja det syns jeg du skulle lage ! Sånn garn er faktisk gøy å strikke i også, for det er lett å skjule feil🙂

  4. Frk Lund
    18. september 2012, kl. 17:24

    En turkis/blågrønn hals , hva med det da? Tror jeg kunne blitt knall til deg )

    • 18. september 2012, kl. 19:35

      Har planer om en turkis genser og!! Men først må jeg strikke ferdig med garnet jeg har😉

  5. Frk Lund
    18. september 2012, kl. 18:03

    Eller hva med sennepsgul ? orange ? Ja .Try something NEW

    • 18. september 2012, kl. 19:37

      Ja kanskje orange! Liker orange!🙂 Det er hvertfall sikkert at det blir mer strikking fremover! Er så meditativ og deilig. Liker liker.

  6. Frk Lund
    18. september 2012, kl. 20:35

    Fikk litt lyst selv . Men må holde meg til enkle ting da som skjerf og sånn kan ikke sånne vanskelige ting .

    • 18. september 2012, kl. 20:41

      Jeg begynte med skjerf jeg og! Det var så lenge siden sist at jeg måtte begynne med noe enkelt. Og sminkepung da. Bare strikke et «kort skjerf» som man bretter og syr sammen, og setter på glidelås kanskje?
      Deilig med et skjerf nå til vinteren da😉 Gøy er det og!!

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

