Hjem > Småprat > Helt slått ut…

Helt slått ut…


sick-woman-in-bed

Det er heldigvis ikke så ofte jeg er syk. Stort sett går jeg fri fra alt som rammer store deler av befolkningen. Men akk. Nå var det sannelig min tur. Har vært helt slått ut den siste uken. Og med tanketomt hode ramler ikke akkurat blogginnleggene ut i disse dagene.

Kjenner jeg er på bedringens vei. Og jeg lever fortsatt! Så følg med, I’ll be back😉

  1. 12. september 2012, kl. 17:07

    Fortsatt god bedring🙂 Ikke noe gøyt å være syk nei🙂

    • 12. september 2012, kl. 17:09

      Tusen takk skal du ha!!🙂 Nei det er ikke noe gøy nei. Heldigvis så går det over🙂

  2. Frk Lund
    12. september 2012, kl. 17:56

    Da er det en god grunn til å fyre i peisen , krooe seg med et ullteppe og vin eller kanskje noe sterkere i koppen , God bedring kjære !!! .

    • 12. september 2012, kl. 18:04

      Det var gode råd!🙂 Tusen takk!! Sofaen har vært min venn de siste dagene. Det positive er at jeg har fått strikket meg et skjerf!! (Har ikke strikket på 100 år!!)

  3. Frk Lund
    12. september 2012, kl. 18:50

    Oi , så bra da !!! Ellers vil jeg si at whisky kan funke bra😉

    • 12. september 2012, kl. 18:56

      Ja den tar vel knekken på basillene!🙂 Bare svelge, det skal jeg klare! hehe

  4. 13. september 2012, kl. 15:09

    Å bli slått ut som dette kan være en prøvelse, men jeg håper at du klarer å finne noe bra i det som gjør at du koser deg litt likevel.

    God bedring!

    • 13. september 2012, kl. 16:04

      Tusen takk!!🙂
      Heldigvis er jeg på bedringens vei. Det gode som kom ut av det er at jeg gjenoppdaget en gammel hobby, og tørket støv av strikkepinnene.

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

