Hjem > Annet Nyttig > Kjole eller ikke kjole

Kjole eller ikke kjole


zp406698

Har man sagt A, må man si B. Har jeg lært. Så da gjør jeg det. Litt skamfull og beskjemt. Og bittelitt dramatisk 😉 haha. (Tror d er første gang jeg bruker ordet beskjemt)

Ok. Denne kjoleshoppinga på Promod, denne fantastiske nettbutikken med alle de fantastiske klærne til fantastiske priser som jeg har skrevet om tidligere. Det viste seg jo at de ikke sender til Norge. Også trodde jeg for en liten stund at de sendte til sverige, og jeg vurderte å få meg postboks der siden jeg ikke bor så altfor langt unna grensen. Jadda.

Hvor jeg fikk det fra at de sender til Sverige, vet jeg ikke. En liten koblingsfeil kanskje, også ser jeg litt mindre bra enn før. Det kan ha stått Sveits eller Russland eller whatever. Kanskje jeg så det jeg ville se. 

Det kan være et tegn. Kanskje burde jeg holde meg til hudpleie og sminke her på bloggen.  Men man skal aldri si aldri.

Idag bare raser ordtakene ut av meg. Så aldri så galt er det godt for noe 😉 thihi

Og dere skal vite; jeg BLIR straffet. Jeg meldte meg på nyhetbrevet til Promod og blir fristet ukentlig med lekre plagg som er utenfor rekkevidde. Såpass får jeg ta, når jeg forleder dere til å tro at det er mulig for oss i Norge å shoppe der.  Jeg kunne seff unsubscriba, men jeg synes jeg får ta den straffen.  Skal hvertfall holde ut noen uker til. Men AU, det gjør vondt. Jeg lover.

Kategorier:Annet Nyttig Tags: , ,
  1. 24. august 2012, kl. 23:07

    Kjenner meg godt igjen der 🙂 Kjoler og sko er for meg som honning for biene, alt for fristende 😉

    Om de sender til USA er det bare å få seg en adresse der via et fraktselskap, så er den biffen ordnet 🙂 Skulle gjerne ikke sagt det, men hørtes ut som du hadde gråååådig lyst på et par kjoler derfra 😉

    God jakt 🙂

    • 25. august 2012, kl. 10:29

      Det var et godt tips! Takk! 🙂 Men jeg må drøye litt nå, etter to frisørtimer på to uker 😉 Sparer dette tipset til seinere 😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

