Hjem > Negler > Da klarte jeg det igjen…

Da klarte jeg det igjen…


Hadde jeg bare brukt de gode snusfornuftige rådene jeg gir dere her på bloggen, så hadde enkelte ting vært mye mer forutsigbart i livet mitt. Hahaha! Leker dramaqueen her nå, sånn bare for å piffe opp historien litt😉

Jeg skulle nemlig bestille meg neglfiler. Helt vanlige papirfiler, i den mest vanlige størrelsen. Men neida, det er ikke så lett, når man er litt distret, og kan ha tankene sånn halveis på to forskjellige ting. Minst.

Bildet så bra ut det. Hele tolv filer i en pappboks. Grei pris. Neglfil er neglfil tenkte jeg, og brydde meg ikke noe om å lese alle detaljene. Har da andre ting å lese. lsm.

Bittebittebitte små neglfiler fikk jeg i posten. Kan vel si jeg fikk meg et litt oppgitt latterutbrudd. Ganske søte, litt sånn baby-neglfiler. Men ikke akkurat det jeg var ute etter. Hah, nå har jeg blitt lurt, tenkte jeg. Og fant tilbake til nettbutikken og produktet, for å finne ut hvem jeg var lurt av. Dessverre var det ikke butikken. På produktsiden sto det klart og tydelig, i overskriften til og med, MatchBox. Fyrstikkeskestørrelse altså! Haha! Typisk! Noen husker kanskje historien om den bittebittelille neglebørsten? Yess. Thats me. “Etter denne opplevelsen har jeg konsekvent lest mål.” sa jeg da. Konsekvent, er vel å ta litt hardt i.

Men gjort er gjort, og kjøpt er kjøpt. Og de er jo veldig plassbesparende om man skal se det fra den positive siden. Tar jo ikkeno plass i veska for eksempel. Like liten som lillefingeren min, og enda litt tynnere på den brede siden.

Hvis noen har lyst på en slik babyneglefil, så kjøpte jeg dem på BeautyBay.com til 55.50 nok. Det er gratis shipping.

IMG_3125

  1. Frk Lund
    10. august 2012, kl. 12:40

    hehe denne kunne jeg ha brukt på lilletåa mi .

    • Anonym
      10. august 2012, kl. 17:45

      Ikke mitt beste kjøp på nett nei . hehe. Hvem kjøper slikt frivillig og med full bevissthet? Passer godt sammen med minimini-neglebørsten min da. Har snart nok til å innrede baderommet i et dokkehus nå.

  1. 4. oktober 2012, kl. 08:26
  2. 15. mai 2014, kl. 16:41

Hva tenker du?

