Hjem > Småprat > Kaoskontroll

Kaoskontroll


IMG_2888Hello Beauties.
Håper dere savner meg!😉

Det er det evige kjøkkenprosjektet som tar all oppmerksomheten min for tiden. Du vet, ikea-kjøkken som må skrus sammen, vannrør som må tilpasses, strøm som må gå nye veier. Well, jeg skrur og klikker på plass for det meste jeg da! Vann og strøm er ikke helt min greie!

Dette er mitt første, (og sikkert siste) egendesignete kjøkken. So this is exciting!! wee!

Når vi blir ferdige nå, har kjøkkenet fått nytt tak, vegger, gulv og innredning. Mer nytt enn det kan det ikke bli. Og jeg må innrømme, selvom jeg er for gjenbruk og gjerne tenker i miljøvennlige baner, så overskygges det nå av lykken over noe nytt og ubrukt. I am a bad girl!! thihi. vel vel.

MEN jeg har ikke lagt ned bloggen eller glemt den! Alt jeg trenger nå er en liten uke før jeg er igang igjen her. For ting tar tid. Det er sikkert.

I’ll be back!!

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

