Hjem > Øyevipper > Talika Liposils, igjen! <3

Talika Liposils, igjen! <3


Øyevippene mine har blitt så stusselige etter jeg gikk tom for Talika Liposils. I tillegg gjorde ikke øyevippeprosjektet stort for dem. Jeg tror det var skjebnen. Men helt tilfeldig *kremt*, sånn bare innom for å se, dukker Talika opp i Beauty Bays nettbutikk til en mye rimelige penge enn jeg har funnet tidligere.  Det var sommeren uten sol, og jeg trengte litt trøsteshopping, sånn bare for å ta vare på helsa altså.  Også er det veldig praktisk med øyevipper når det regner. Da får man ikke vannet rett på øyet. Så dette har absolutt ingenting med forfengelighet å gjøre. Neida.

Det finnes mange produkter på markedet som hevder å gjøre øyevippene dine lengre og tettere. Noen hevder også å gi deg flere.

Min teori på dette etter å ha brukt Talika Lipocils, og fått resultater, er at den forbedrer kvaliteten på vippene, slik at de blir sterkere og varer lengre gjennom syklusen. Øyevipper har en syklus på ca 90 dager.

Når vi bruker mascara og sminkefjerner og gud vet hva på vippene, så fører det til at de tørker ut. Ved å gi dem litt balsam, så blir de sterkere.

Siden jeg er så privat og ikke gir dere bilder av prosessen, er det minste jeg kan gjøre å dele disse to vidoene jeg kom over, som er omfattende omtaler av Talika Liposils. Med bilder både før og etter.

nr.2
  1. 24. juli 2012, kl. 23:26

    Veldig praktisk med øyevipper så man ikke får regnet i øynene, he he den har jeg ikke tenkt på før😉

    Gode tips, takk nok en gang🙂 Må forte meg å nettshoppe😉

    • 24. juli 2012, kl. 23:27

      Hehe. Ja her er vi KUN praktiske. Kan ikke bli mer fornuftig enn det😉

      • 25. juli 2012, kl. 05:02

        Personlig foretrekker jeg nok fremdeles caps til det formålet. Kun det som hjelper mot de store nedbørsmengdene som vi har hatt i sommer her på Vestlandet😉

        • 25. juli 2012, kl. 09:13

          Ja, det må nok litt av noen øyevipper til for å stoppet regnet som har vært i sommer. Ganske ille her på østlandet og:)

  2. Frk Lund
    31. oktober 2012, kl. 08:21

    Innbiler meg at jeg har fått litt lengre vipper av denne ! Mørkere har de ikke blitt men der trengs det vel sterkere krutt (som farge) til !

  3. Frk Lund
    31. oktober 2012, kl. 08:32

    Og det er ikke gått to uker en gang . Var det ti dager siden jeg var hos deg miss J?
    Er iallefall veldig førnøyd . Kjenner det blir flere av denne🙂

    • 31. oktober 2012, kl. 11:36

      Ja, det er vel ganske nøyaktig ti dager😉 Gøy å høre at det virker på deg og! Dette er et må-ha produkt for meg blitt. De sier det skal ta 28 dager, men jeg opplevde også forbedring før det🙂 SÅ gøy da!! juhu!!

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

