Hjem > Annet Nyttig > Ble det noe kjole da?

Ble det noe kjole da?


pulling hair

Jeg føler jeg må følge opp kjoleinnlegget som jeg hadde for en liten stund siden. La ut link og greier og skrøt av denne fantastiske kjolebutikken. Ikke noe galt i det forsåvidt, butikken er fantastisk den! Men det viste seg å være, akk så utilgjengelig. De sender nemlig ikke til Norge!!! Ajajajaj. Vondt i kjolehjertet gjorde det.

Satt der og sikla og så for meg et langt og stabilt forhold. Det lå så fint til rette for det. Og jeg var klar for å love evig troskap. Om jeg må velge meg ‘en butikk. Det måtte bli denne. Au😦

Jeg ga meg ikke så lett. Sendte til og med en epost og lurte på hvordan jeg kunne få handlet der. Så det var de som foreslo å få det sendt til noen i andre tilgjengelige land.

Nå vurderer jeg seriøst å skaffe meg postboks i Sverige. De sender nemlig dit. Og det er overkommelig her jeg bor🙂 So yess. Vi får se da, om det er mulig for en norsk statsborger😉

  1. Frk Lund
    23. juli 2012, kl. 09:38

    De skal nå gjøre det vanskelig da ! …men om det er et alternativ med svenskekonto og ikke koster skjorta (eller kjolen) så kjør på!

    • 23. juli 2012, kl. 13:38

      Det skal visst ikke være så lett nei!😉 Men jeg skal undersøke det med postboks altså, så får håpe det ikke blir altfor dyrt (om d er mulig da)

  2. Frk Lund
    23. juli 2012, kl. 16:54

    Blir spennende !

  3. 23. juli 2012, kl. 19:10

    Ber for deg😉
    Godt at du er på blogger’n igjen😉

    • 23. juli 2012, kl. 19:13

      Hva mer kan jeg BE om ;P hehe❤
      Jepp, jeg er sånn litt tilbake, sakte men sikkert😉

  4. Frk Lund
    24. juli 2012, kl. 18:32

    Enig med Live ! Its nice to have you back !🙂

    • 24. juli 2012, kl. 19:58

      Åh! Tusen takk frk.Lund!!🙂 Det varmer.

  1. 24. august 2012, kl. 22:52

Hva tenker du?

