Hjem > Småprat > Sommer og sånt…

Sommer og sånt…


Dere som følger bloggen har kanskje lagt merke til en dalende frekvens når det gjelder innlegg siden fellesferien startet. Jeg vet at en liten pause fører til enda større blogglyst. Og selvom jeg er langtfra lei eller tom for ideer, så er det godt med en liten pause. Det passer bra nå siden det er ferie for veldig mange.

Jeg kan ikke love at jeg klarer å holde meg borte lenge, haha, og det kan alltids hende det dukker opp noe som jeg formidle med en gang😉

Imens, finner du meg på instagram..

Instagram er en av mine nye venner, og jeg finnes der med brukernavn: instakim66. Setter stor pris på alle følgere, så følg meg gjerne. Du følger meg, jeg følger deg😉

Kan også sees i nettleser, her.

Deler noen kloke ord på slutten her:

208902_397712576954399_2057126879_n

Ha fine dager damer😉

  1. 14. juli 2012, kl. 16:04

    Blir fint å få deg tilbake🙂

    • 14. juli 2012, kl. 18:57

      🙂 Hyggelig å høre! Dere blir nok ikke kvitt meg så lett ;P

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

