Hjem > Annet Nyttig > Kjolejakt

Kjolejakt


Vi er strengt tatt langt inni sommeren allerede, men noe ny sommerkjole har det ikke blitt enda. Det har jeg tenkt å gjøre noe med. Så idag skal innlegget faktisk handle om outfits. haha. Jeg har en sterk redsel for å bli satt i samme bås som rosabloggerne. Så jeg vil bare si, nei, jeg er ikke ung nok til det.  hehe. Okey, jeg driter egentlig i det. Prøver bare å være morsom.

Via kommentarfeltet på en venninnes facebookside kom jeg over link til den kjolebutikken. Promod, en fransk nettbutikk. Stort utvalg, stort salg. Wow!! Føltes som jeg fant en skattekiste. Her er det noe for enhver smak.

Det jeg egentlig vil med dette innlegget er å dele linken til denne fantastiske kjolebutikken,
OG forhåpentligvis få deres meninger om hvilken kjole som er finest av mine to utvalgte! jepp.

Med dyp-rødt hår og svakhet for mørke og fargerike negllakker føler jeg for å dempe fargene på klærne. Har jo ikke lyst til å se ut som en klovn. el no. Og jeg vil ha en lys. Bruker så mye mørke og grå farger ellers.

Kjole nummer en: Strikkekjole. Det er vel kult. Me like.

zp408550

Også denne da! Med litt bling i fronten finner jeg den uimotståelig. Diskret bling. Me like too.

zp406698

Hvilken kjole synes du er finest? Jeg trenger hjelp!!

  1. Frk Lund
    3. juli 2012, kl. 14:17

    Er litt svak for paljetter om dagen , så den nederste !Definitivt !! Dessuten vedder jeg på at den pudderrosa fargen (Ja , det finnes maaange rosafarger vet du …)er nydelig til deg !

    • 3. juli 2012, kl. 14:20

      Haha. jeg sier jeg ikke liker rosa.. Ja jeg heller mot den nederste jeg og. Deilig med litt luft under kjolen, også er jeg svak for bling. Må rockes litt opp da, så den ikke blir for søt😉

  2. Frk Lund
    3. juli 2012, kl. 14:18

    Den er kanskje ikke helt pudderrosa heller ? men pudder er den🙂 Fin iallefall !

    • 3. juli 2012, kl. 14:21

      Det er jo vanskelig å si egentlig. Der er en mulighet til å trå skikkelig feil når man handler på nett. For det kommer an på skjermen, og bildet selvfølgelig. Aj. Men tror jeg tar sjangsen😉

    • 3. juli 2012, kl. 14:24

      PS. Du må hilse Kristin og si takk for linken!😉

  3. Frk Lund
    3. juli 2012, kl. 14:23

    Den kan også brukes til tights ser jeg for meg ..ja og den kan røffes til med jakke . Skinnjakke feks , dress, you name it . Mørk jakke kanskje . Men også veldig fin alene . Den andre var ikke SÅ fin , den var litt for lys og kje.

    • 3. juli 2012, kl. 14:27

      Ja, må nok litt røffere materialer til som «tilbehør». Fint med svart!
      Den første falt jeg for først og fremst fordi det er strikk. Er svak for det😉 men enig, den er litt kjedelig. Jeg er litt usikker da. Om den kan bli for søt lism.

  4. Frk Lund
    3. juli 2012, kl. 14:27

    Ta sjansen ! Fargen og formen ser kul ut og denne har definitivt rockepontensiale. I tillegg så er ikke fargen FOR blendende , den egner seg godt med jordtoner🙂 …boots kanskje ? hehe

    • 3. juli 2012, kl. 14:30

      Lett å overtale😉 haha. ja men jeg tror jeg er enig. Jordfarger, svart, mange muligheter. Eller alene, som en søt kjole når det er veldig varmt.

  5. Frk Lund
    3. juli 2012, kl. 14:28

    Strikkekjoler kan du få tak i senere ! Skal man først ha en strikkekjole kan du skaffe en kul en😉

  6. Frk Lund
    3. juli 2012, kl. 14:29

    Skal hilse !

    • 3. juli 2012, kl. 14:32

      hehe. ja. Du har rett. Den er litt VEL kjedelig, selvom jeg er glad i enkle klær, kan det jo bli litt FOR enkelt og kjedelig.
      Takk for innspill!!🙂

  7. mirakel
    3. juli 2012, kl. 17:05

    Whoooop whooooop! Jeg elsker kjole nr. to!😀 Vi liker litt bling, gjør vi ikke?😉

    • 3. juli 2012, kl. 17:09

      Haha! Ja BLING er❤! Tror det blir nr.2! Den er definitivt en favoritt!

  8. Frk Lund
    4. juli 2012, kl. 08:42

    Nr 2 og en svart skinnjakke på kaldere kvelder , samt kule sko ,evt tights . Oh , ser det for meg🙂

    • 5. juli 2012, kl. 21:01

      Nr 2🙂

      • 5. juli 2012, kl. 21:07

        Da er det enstemmig vedtatt at det blir nr.2!! Setter stor pris på alle innspill🙂 Tusen takk!!

        • 6. juli 2012, kl. 10:55

          Du kommer til å bli såå fin🙂

  9. Frk Lund
    9. juli 2012, kl. 11:25

    Enig med Live ! Dette blir fint !

    • 9. juli 2012, kl. 16:40

      Åh! Dere er så snille med meg!!🙂

  10. Frk Lund
    16. juli 2012, kl. 19:28

    Har du fått`n ?

    • 16. juli 2012, kl. 21:05

      Nai. Jeg fikk faktisk ikke bestilt! De sender ikke til norge!? Lurer på hvordan K fikk bestilt?

  11. Frk Lund
    24. juli 2012, kl. 18:25

    men du ? om du googler opp modell og merke ? Kanskje de selger den via andre firmaer ?

    • 24. juli 2012, kl. 19:57

      God ide!! DET har jeg ikke tenkt på!! Takk!:-)

  1. 24. august 2012, kl. 22:52

Hva tenker du?

