Hjem > Negler > Essies negllakker vs HMs

Essies negllakker vs HMs


Min forkjærlighet for neglelakker ble blottet for hele verden i et tidligere innlegg. Testingen av produkter som jeg har formidlet her på bloggen, har gjort meg mer oppmerksom på hvordan ting virker. Og en ting som har slått meg, enda jeg eelsker hm’s sine lakker pga fargene og designen på flasken, så kan de dessverre ikke måle seg om man sammenligner holdbarheten med Essie lakkene.

Det slo meg da jeg svitchet fra hm til Essie, og mens HM begynte å flasse litt på tuppene etter noen dager. (Fikk litt røff behandling da men. Det burde de jo tåle) Essielakkene holdt oppsiktsvekkende mye lengre. 

Da jeg i tillegg kunne lese at Essie’s negllakker ikke inneholder DBP, Toluen og Formaldehyd ble jeg enda mer glad i disse lakkene!🙂 Me like! Nei: Me love❤

Nå er HM lakkene billige lakker. Kun 40 kroner. Essie har jeg sett til 70 kr på beautybay, mens handler du på ebay kan du få dem enda rimeligere (husk regn med frakten også i prisen;)) Jeg har handlet negllakker på Ebay med godt resultat flere ganger. Bare søk på fargen, så treffer du rett på. Essie finnes i all verdens farger. Her finnes det noe for enhver smak.

Jeg måtte bare få det ut.  Essie er best. Ingen protest.

  1. Frk Lund
    2. juli 2012, kl. 11:30

    Lekker farge ! …

    • 2. juli 2012, kl. 12:01

      Ja!! I sommer går jeg for rødt og korall merker jeg..!

  2. 10. april 2013, kl. 03:51

    Thanks for the good writeup. It in fact was
    a leisure account it. Look complicated to more brought agreeable from you!

    By the way, how could we keep in touch?

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

