Hjem > Småprat > Om instagram og forelskelse..

Om instagram og forelskelse..


love-heartsDet går faktisk an å bli forelsket i en mobiltelefon. Javel, jeg er litt rar da, men jeg er fortsatt et menneske som deg. Og man skal ikke dømme før man har vært i den andres sko er et ordtak jeg klamrer meg til for å unngå å fremstille meg selv som gal. Og den som dømmer som ubegripelig intolerant.:P

Dessuten, jeg kan ikke noe for det. Det ligger dypt forankret i genene i min familie. Jeg er ikke gal. Bare litt unormal. haha. anyways. Det kan jeg leve med.

Nå er det slik at jeg er så heldig å ha en samboer som er minst like geek som meg. Og han vet med stor forståelse at jenter som meg ikke bryr seg så mye om diamanter, som liksom alle jenter skal elske. Unntaket måtte være om den hadde en affeksjonsverdi.  Så da jeg hadde bursdag slo han på stortromma og ga meg min nye android-forelskelse. Godt han ikke er av den sjalu typen. Da kunne man snakket om å drite  i eget bed. eh..

instagramOg, nå skal jeg endelig straks komme til poenget. Som en naturlig følge av det, er jeg nå også på instagram. Og siden kjært barn har mange navn eller noe, så heter jeg der : instakim66. Følg meg gjerne! Foreløbig har jeg bare en venn der. Men det er ingen ringere enn mirakelmirakel, så det er ikke bare bare. (Hun skriver blogg også, her.)

På instagram deler jeg litt mer av hva som skjer bak kulissene her, for å si det sånn..

Kategorier:Småprat Tags: ,
  1. 27. juni 2012, kl. 03:46

    Ja, da har jeg altså fått meg Instagram konto jeg også, jeg som før jeg leste innlegget ditt ikke hadde PEILING på hva det var for noe engang 😉

    Men nå vet jeg🙂 Appen er lastet ned, konto laget og jeg følger deg og min eldste datter som jeg oppdaget hadde konto der, alt man kan finne ut av med en oppegående bloggervenn og en iPhone i hånden altså😉

    Så får vi se da om det blir tatt i bruk da😉

    • 27. juni 2012, kl. 10:36

      Så gøy da!🙂 Nå har jeg vært og lagt deg til, så nå følger jeg deg og😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

