Hjem > Negler > Sommerlige kontraster til inspirasjon

Sommerlige kontraster til inspirasjon


kontraster

Om jeg likte denne kolleksjonen fra Essie ifjor, så liker jeg den enda bedre iår.  Har lagt min elsk på alle de 4 fargene i Essie’s summer 2011 collection: BRAZILIANT! . Gjentatte ganger har jeg skrevet om denne kolleksjonen fordi jeg liker den så godt.  Tror for en gangs skyld at jeg fort kan gå tom for disse, i og med at de ikke kommer i full-size størrelse, men litt mindre flasker. Får håpe jeg har gått lei av fargene når den tiden kommer…

Braziliant er navnet på denne lekre orange/korall fargen. Og når/hvis huden i tillegg begynner å bli sommerbrun, vil den nok komme enda mer til sin rett. Men altså, selv på mine vinterbleke hender duger den. Syns jeg da.

Men prikken over i-en her er denne nydelige ringen (som jeg var så heldig å få i bursdagsgave <3) Kontrastene mellom den korall/orange neglelakken og det turkise i ringen er en kombinasjon som roper SOMMER! Og jeg bare: JAAAA!

Jeg ville holdt klærne ganske nøytrale med slike farger på hendene. Grått er min favoritt😉 Det vil fremheve ringen og neglelakken. (eller hvitt eller sort)

Haha- første gang jeg kommer med outfit-råd. Også anbefaler jeg grått!! Jeps. Det sier vel sitt om hvorfor det ikke er det bloggen handler om. 

Ha en fin helg beauties. Take care😉

  1. Frk Lund
    22. juni 2012, kl. 16:02

    Særdeles kledelig ! …og kom gjerne med outfittips ! Hehe

    • 22. juni 2012, kl. 16:03

      Haha, skulle tatt seg ut😉

      • Frk Lund
        22. juni 2012, kl. 17:13

        nei seriøst ! tips er gøy ! enig med grått og hvitt , deilig grafisk og fresht ! Men sort og orange er jo også fantastico da😉

        • 22. juni 2012, kl. 19:50

          hehe. ja vi får se😉

  2. Frk Lund
    22. juni 2012, kl. 16:03

    Du kler orange og turkis er kombo🙂

    • 22. juni 2012, kl. 16:05

      Takk!🙂 Er litt småforelska i denne komboen for tiden😉 Sommerlig korall og en ring med sterk affeksjonsverdi😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

