Hjem > Annet Nyttig > Giveaway hos MirakelMirakel

Giveaway hos MirakelMirakel


Egentlig vil jeg ikke at dere skal få vite om denne fine giveawayen! Men det er jo fordi jo flere som er med, jo flere må jeg kjempe mot for å vinne. Pur egosime altså. Fy.  Så eneste grunnen til at jeg deler dette med dere, er fordi da får jeg TO “lodd”! ;P

MirakelMirakel har sin aller første giveaway, med valgfrie varer for 500 kr. Whiteaway.no har sponset henne med et gavekort, som du og jeg kan vinne ved å skrive en kommentar på bloggen hennes. Du får en ekstra mulighet hvis du har blogg og skriver om gievawayen i et innlegg (slik som jeg!), eventuelt legger ut en link på facebook eller twitter. Yess. mulighetene er mange!

Gå til MirakelMirakels giveaway!

Whiteaway selger hvitevarer på nett. Men de har også småelektrisk, som disse varene for eksempel:

obh-haartoerrer-obh-5182tt2030

  1. mirakel
    12. juni 2012, kl. 20:00

    Du ligger jo godt an enda, er ikke sååå mange som har lagt igjen lodd.🙂 Blir spennende å se, altså.. jeg er nok like spent som dere!😀

    • 12. juni 2012, kl. 20:07

      Så bra! Alltid gøy å vinne noe! Jeg krysser fingrene, mye kan jo skje på de dagene som er igjen;) Men husk jeg har TO lodd. hehe

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

