Hjem > Negler, Produktomtaler > Super Bossa Nova

Super Bossa Nova


Etter gårsdagens innlegg Smaken av hund  føler jeg for å poste noe lettere idag. Er ikke meningen å sende dere inn i en depresjon nå før sommeren. 

Denne friske sommer-negllakken er fra Essie’s summer 2011 collection: BRAZILIANT!. Fjorårets kolleksjon altså. Men who cares. Denne duger som en friskt pust til min sommerlengtende sjel.  Den har fått hvile seg mesteparten av vinteren hvor det stort sett har gått i mørkere farger. Men nå er jeg klar for sommer, sol og Super Bossa Nova.

Jeg lar bildene tale for seg. Takk for meg.

P1080888

P1080885

  1. 1. juni 2012, kl. 20:58

    Er du hudpleier eller noe?🙂

    • 1. juni 2012, kl. 21:08

      Nei, jeg er ikke hudpleier. Vurderer om jeg skal da😉

  2. Frk Lund
    8. juni 2012, kl. 09:40

    Lekkert ! Deilig farge !!!

    • 8. juni 2012, kl. 11:49

      Ja enig! Liker denne! Også ROSA da😉 thihi..

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

