Hjem > Småprat > Hjernen er alene

Hjernen er alene


 

brain_bye

Da var jeg straks tilbake.

Det ble en uplanlagt pinseferie fra bloggen. Men sånn kan det gå, når hjernen smelter bort i varmen.  Jeg skriver på sånn omtrendt 100 forskjellige innlegg til bloggen, og ideene bobler ustoppelig. Men får jeg samlet alt ned på papir/skjerm? Hæ.papir/skjerm..whatever? Du forstår kanskje tilstanden? 

Men jeg har noe på gang nå altså. Fordi jeg fant hjernen i en skyggefull krok og har nesten et helt innlegg klart! Så over pinse er jeg definitivt tilbake!

funny-pictures-cat-cannot-brain-today

Take care beauties!

  1. 27. mai 2012, kl. 21:46

    Det høres kjent ut! Jeg prøver å innbille meg at hjernen har godt av å bli satt på pause, men jeg er ikke helt overbevist. Det er så mye som vil ut og uten en kanal ut blir det tørke, ikke bra!

  2. 27. mai 2012, kl. 21:50

    hehe. Nemlig! Jeg er ikke helt sikker jeg heller på den pausefunksjonen. Men kanskje jeg forstår det bedre når den virker igjen 😉

  3. 27. mai 2012, kl. 22:17

    Høres omtrent ut som her 😉 Tror varmen har «tatt oss alle» denne pinsen 🙂

    • 27. mai 2012, kl. 22:24

      Hehe. Godt å høre! Da er hvertfall ikke JEG alene;)

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

