Hjem > Makeup > Eve Pearl Salmon Concealer & Treatment omtale

Eve Pearl Salmon Concealer & Treatment omtale


Trofasthet er ikke min store styrke når det kommer til makeup. Finner jeg noe som frister mer og er bedre, går jeg uten skrupler fra den ene til den andre. GloConcealer undereye var lenge min favoritt. Men noe som gjorde at jeg begynte å se etter noe annet var at den ble litt tørr etterhvert. Vel har den vart lenge, men jeg har vært flink å passe på å sette på lokket slik at uttørkingen ble minimal. Men allikevel ble den altså tørrere. Eller var det vinteren som gjorde at den virket slik.. Jeg trengte noe annet.

Eve Pearl vakte min interesse da jeg så den omtalt flere steder. Alle overveldende positive. Denne er den beste som finnes. Ok. Dette måtte undersøkes.

Sammenlignet med GloConcealer er denne enda mykere i konsistensen. Smooth og silkemyk. Den laksefargete concealeren sies å nøytralisere mørke ringer med lillatoner fordi den befinner seg på motsatt side av skalen. Ideen er at man istedenfor å dekke til med tykt lag, skal samspille med fargen du vil dekke. Det er derfor gul concealer under øynene ikke fungerer så bra hvis hovedfargen er blå. Blander man gult og blått får man grønt. Og har du i tillegg litt blålillatoner, kan resultatet bli herlig grønn-grå. Les mer om Hvordan legge concealer under øynene.

Som gloConcealer lover denne også å behandle mørke ringer med pleiende ingredienser. Det kunne vært gøy å sammenlignet ingrediensene i disse to, for å se hvordan det egentlig står til.  Kan hende det kommer ja😉

Eve Pearl Concealer finnes i fargene fair, light, medium og tan. Og du kan også få den i forskjellig størrelse og embalasje.

DualMCLightMedium

Dual Salmon Concealer® & Treatment (Light/Medium)

 

Jeg var ikke sikker på hvilken farge som var den riktige for meg, så jeg kjøpte en duo-versjon med fargene light og medium. Light er den fargen jeg nesten har brukt opp, og jeg vil tro at det er den eller fair som passer de fleste med nordisk hud.

Denne inneholder 3.25 gram produkt, og koster $37.

Concealer%20Trio%20A

 

 

Concealer Trio «A» (Fair/Medium)

 

Trio-versjonen inneholder hele 16 gram og koster til vanlig $50.

 

 

 

2-Salmon-Concealer---Light-MC-

Salmon Concealer® & Treatment-MC (Light)

 

Her har du samme størrelse som den øverste dua-varianten, bare med en farge. I tillegg er den 2 dollar billige. Om jeg kjøper denne på nytt, så er det nok denne varianten jeg kjøper.

 

 

miniPOD_light

Salmon Concealer® & Treatment-PD (MEDIUM)

 

Denne versjonen inneholder 6.2 gram, og koster $42.

 

 

 

 

Min mening

 

Jeg er veldig fornøyd med denne concealeren egentlig, bortsett fra en liten ting. Og det er prisen.  Jeg var heldig og fikk tak i en versjon til $32 dollar på Ebay. For er det noe som irriterer meg, så er det å ikke handle tollfritt over 200 kroner. Så jeg unngår å overstige det beløpet.

Dette er et amerikansk merke, så jeg anså det rimelig trygt å handle fra en amerikansk ebay-selger. (Ville ikke kjøpt om selgeren holdt til i Hong Kong for å si det sånn. Ikke denne.)

Men jeg er snart tom nå. Det er jo faktisk ikke mer enn litt over 1.5 gram av hver farge i duo-versjonen. Så det er ganske dyre gram. Og jeg vet ikke om jeg gidder å bruke så mye på en concealer. Ganske udrøy og dyr. Men god da! Dritgod! 

Vi får se. Om jeg finner meg en ny yndling så vil det garantert bli skrevet om her på bloggen😉

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

