Hjem > Småprat > Less is more

Less is more


less is more

Velkommen til nytt design på bloggen! Innholdet er dog det samme😉

Jeg ønsket meg en lysere side, samtidig var jeg veldig glad i det forrige designet fordi det var ryddig, stramt og funksjonelt. Men jeg tror jeg skal bli ganske fornøyd med dette designet også!

Liker du det nye designet?

Kategorier:Småprat Tags: ,
  1. Anonym
    13. mai 2012, kl. 18:37

    I like ! Hilsen frk Lund🙂

    • 13. mai 2012, kl. 19:04

      Takk!!:-) Liker designen bedre og bedre. Synes bildene kommer finere fram.🙂

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

