Hjem > Favorittprodukt, Produktomtaler > Mine favoritter fra ELF

Mine favoritter fra ELF


Som jeg nevnte igår har ELF et stort utvalg med både gode og dårlige produkter. Og selvom det er billig, er det kjedelig med saker som blir liggende. Så hvis dette kan være til hjelp for noen som planlegger handel på ELF, så er det verdt et innlegg;)

Daily Brush Cleaner

Denne er veldig grei til daglig vask av makeupkostene. En stund var jeg veldig flink og virkelig brukte denne daglig. Må innrømme at dagligvasken har skrumpet inn til en gang eller to i uka. Dagens innrømmelse.
Ok. Jeg begynner på nytt.
Denne er veldig grei når du ønsker en kjapp vask av makeup-kostene. Med en spraydusj på kosten fra denne, og et rent papir. får du vasket kostene uten å måtte ha vann tilgjengelig.  Koster 31 kroner.

Les omtalen av ELF Brush Cleaner

 

 

85009_PRODUCT_IMAGEBrush Shampoo

Nå kom jeg på at denne har ikke fått noen omtale. Det er ufortjent. Når du ønsker en grundigere vask av makeup-kostene er denne shampoen veldig effektiv. Selv de mest gjenstridige pigmentene viker for denne.

Koster kun 31 kroner hos ELF. Levelig pris. Drøy i bruk.

 

 

 

 

6600_PRODUCT_IMAGEELF Mineral Booster

Selvom dette produktet ikke passet for min hud, så synes jeg faktisk det fortjener å være med her. Fordi det er et av de bedre produktene fra ELF.
At ingrediensene i denne er ganske okay, er seff pluss i min bok. Men den finishen man får er ganske lekker hvis hudtypen passer.
Til info: jeg har ganske tørr hud, og er 40+. Passer nok best til en fetere og yngre hudtype. koster kun 45 kroner for den største boksen. Fåes i to størrelser.

bakedsherryELF Studio Matte Eyeshadows

Det er ikke så lett å finne fine matte øyeskygger. Når man har passert 40 er det ofte det beste alternativet, hvertfall til daglig bruk. Disse løse øyeskyggene fra ELF fungerer fint, og jeg liker dem godt.

Kun 31 kroner for disse også.

  1. mirakel
    10. mai 2012, kl. 19:40

    Ah.. jeg liker denne posten! Var jo ELF som fikk meg hit til deg i utgangspunktet.🙂 Jeg har bestilt en del derfra, og er utrolig fornøyd med blushene og kremøyeskyggene (de som ikke er tørre, da.. hehe!).🙂 Men har du tips til noen fine farger på f.eks mineraløyeskyggene?🙂 Og bruker du noen koster derfra?
    🙂

    • 10. mai 2012, kl. 21:46

      Så bra at du liker innlegget!!:) Nå ble jeg glad!!
      Liker godt studio matte eyeshadow i : nude, burnt og muted. De passer bra til dagslysminke😉 De er ganske nøytrale i fargen, så det er nok smak og behag om man liker de.
      Har prøvd noen av Beauty Books skyggene, men var ikke så fornøyd med dem. Mye talk og fyllstoffer.
      Når det gjelder koster så kjøpte jeg noen derfra for et års tid siden, men per idag bruker jeg bare to av dem fremdeles: Concealer brush (i Bamboo-kolleksjonen) og liten concealer brush. Det minner meg på at jeg må skrive om kostene til Coastal Scents, fordi de har både billige og bra koster. Pluss bedre utvalg enn elf. Skal prøve å skrive et innlegg om det til uka!!

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

