Hjem > Makeup > Billig og bra! NYX Round lipsticks

Billig og bra! NYX Round lipsticks


For en tid tilbake fikk jeg det for meg at nå er det sannelig på tide å skaffe seg et par leppestifter, etter tiår med pause. På det glade 80-tallet var jeg storforbruker av leppestifter. Så fikk jeg barn. Da blir det upraktisk. Så da venner man seg av med slike jålevaner. Men barn blir store, og mor får tid til slike sysler igjen. ok. digresjon. Typisk.

Cherry Culture selger makeup fra NYX til rimelige priser. Og jeg har blandt annet lagt min elsk på leppestiftene deres. Prisen, utvalget, konsistensen. La meg si med en gang at jeg forventer ikke allverdens holdbarhet av en leppestift. Tidligere erfaringer med slike long-lasting leppeprodukter har ikke vært så positive. For å holde lenge må de nødvendigvis “lime seg” godt fast. Gjennom måltider og kaffedrikking skal det beinhard motstand til, og jeg ønsker meg rett og slett ikke en leppestift som sitter som limt. Bare så det er sagt. I tilfelle det er det du er ute etter.

Men en leppestift som ikke tørker ut leppene og som finnes i fantastiske matte farger til en superpris, jatakk!! NYX koster $4 som normalpris. Men hver gang jeg er innom cherry culture og vindusshopper, så selges de til $2.50. Det har pågått i månedsvis.

Det var litt vanskelig å finne riktig farge utfra nettsiden. Men det er ikke så farlig å gjøre bomkjøp når det koster så lite. Dessuten er det hyggelig å gi bort.

Fra venstre: Fig, Roseanna, Milan

P1080689

De er designet slik at man kan se fargen uten å åpne. Liker.

P1080681

P1080673

Fra venstre: Milan, Fig, Roseanna

P1080669

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

