Hjem > Småprat > Im sorry, I am a geek

Im sorry, I am a geek


geek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Det var aldri meningen at dette skulle bli en personlig blogg. Men til alle mine trofaste lesere som kommer innom selvom jeg har vært “borte”, føler jeg at jeg vil gi en forklaring. De siste ukene har fokuset vært på andre ting. Joda, jeg har hostet opp noen innlegg i ny og ne, men det fokuset jeg ønsker å ha på bloggen tok seg en liten ferie. Men, jeg lover, nå er den over😉

Først var det oppussing og nytt lekerom. (til meg) haha. Også måtte jeg seff lage en applikasjon for oppskrifter og ingredienser. Det er da klart. Versjon 2.0. Har sovnet og våknet med kode i hodet. Elsker å lage kode-utfordringer som må løses. En liten kodepsykose tok over. Men nå er jeg frisk! (Les:ferdig!)

Ellers ville jeg bare si…. 

416964_324928004232857_120291918029801_925408_1575751746_n

God helg!!

  1. 27. april 2012, kl. 06:16

    God helg!

    • 27. april 2012, kl. 09:45

      Tusen takk!!🙂 God helg til deg også!

  2. 27. april 2012, kl. 14:59

    Ha en riktig god helg..

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

