Hjem > Annet > Oppbevaring av pigmenter

Oppbevaring av pigmenter


P1080209

Mineral øyeskygger i løsform er ikke så greit å oppbevare. Det blir fort rot i sakene med alle disse små krukkene som flyter rundt i sminkesakene.

Da jeg oppdaget mineralsminke for ett års tid siden, så fikk jeg litt dilla. Det er billige øyeskygger i alskens fantastiske farger som sitter godt, og man slipper talken som finnes i mange pressede skygger, og brukes som fyllstoff for å gjøre det billigere å produsere. Det er no dritt, syns jeg. well.

Noen ganger sier bilder mer enn tusen ord.

P1080213

$1.00 på ebay, ($1,69 i frakt) totalt ca.15 kroner.

  1. Frk Lund
    24. april 2012, kl. 06:04

    Snakk om å ha orden i sminkesakene ! Ser mye finere ut også , alle fargene kommer fram🙂 Har også en sånn verktøykasse selv med ymse sminketing , kjekt å stue vekk i skapet og kjekt å ta fram🙂

    • 24. april 2012, kl. 10:13

      Hehe. Ja. Prøver å opparbeide meg et rykte som en med orden i (sminke)sakene. Haha.
      Blir ganske oversiktlig, og fint med fargene sortert🙂 Som små skattekister😉
      Verktøykasse er lurt, men passer ikke i skuffen min.🙂

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

