Hjem > Online shopping > Levering fra ELF Cosmetics

Levering fra ELF Cosmetics


En liten review på ELF Cosmetics.

Det er mange som er nyskjerrige på ELF Cosmetics (Eyes Lips Face), og det er ikke uten grunn. Gjennom tidene tror jeg dette har vært en av mine mest leste innlegg, så det fortjener en republisering. Uredigert, slik det var postet første gangen.

Publisert første gang 03.04.2011

NB! Les oppdateringen nederst.

Jeg tror jeg aldri har opplevd en så raskt behandling av bestilling på nett før.
Bestilte fra
ELF Cosmetids (Eyes Lips Face) idag.
Fikk bekreftelse på orderen på epost kl.16.32. Og klokka 17.24 fikk jeg mail om at varene er sendt. Altså under en time.

De har massevis av veldig veldig rimelig makeup og make-up-koster. (Jeg bestilte veldig rimelige koster)
De har også mineralmakeup. (som jeg forsker veldig på for tiden;))

Frakten på 35 kr er heller ikke avskrekkende.

Leveringstiden er på 7 til 14 dager.
Så nå er jeg spent på hvor lang tid det tar. Skal komme tilbake med en oppdatering på det.

Ok, her er oppdateringen. Idag fikk jeg pakke i posten. Det tok altså 6 dager. Det synes jeg er veldig bra. (Det står jo 7-14 dager) Produktene ser også veldig bra ut, men det må jeg komme tilbake til senere for jeg har ikke hatt tid til å teste dem enda. Masse flotte makeup-koster fikk jeg til en veldig rimelig penge.
Det er en liten gullgruve dette. Med veldig veldig rimelig brushes og makeup. Kommer definitivt til å shoppe mer der!

Bestilling NR.2 fra ELF
Nå har jeg mottatt produkter fra min andre bestilling. Og jeg har gått her og vært litt irritert fordi det har tatt så lang tid. For denne gangen tok det 15 dager. (litt utålmodig kanksje? ehe)

MEN, det har vært påske, OG jeg har driti meg ut! ja sånn er det.
Saken er nemlig at jeg rett og slett glemte å holde meg innenfor grensa på 200 kroner. Så pakka har vært innom tollen. Og det blei ikke billig. fk jeg er irritert på meg selv!!
Produktene kom på 295 kroner. (masse fint!:)) mens
tollen kom på 182 kroner!!  Rart jeg er irritert på megselv eller?  (Det blir nok en egen post om dette til skrekk og advarsel!!)

Så, ELFhar fremdeles en høy stjerne hos meg! Og anbefales varmt!! Men hold deg innefor 200 kroner for de skriver ikke ned summen på pakka. (Synes vel at det ikke er noe man kan forvente, at de bryter lover for meg)
Så at det tok lenger tid denne gangen, og ble dyrt, det kan jeg bare takke meg selv for! 

Les også:

  1. mirakel
    5. april 2012, kl. 10:09

    Jeg fant deg fordi jeg søkte etter folks erfaring med ELF-produkter. Og jammen er jeg glad jeg fant deg!🙂 For det første har jeg bestilt masse fra ELF, og er superfornøyd.. særlig med cream eyeshadow og cream eyeliner.. og blushene, og den ene store blushkosten.. herlig!😀 Men uansett.. det som OGSÅ var bra, var at jeg fant deg! Jeg endte faktisk med å lese HELE bloggen din den gangen, jeg.. syns du skriver så morsomt og rett frem og ærlig, og jeg kjenner meg godt igjen i tankegangen din.🙂 Jeg er 28 år, og har begynt å få linjer rundt øynene (hey! innleggstips der… jeg syns det er SÅ vanskelig å få til concealer under øynene, for det legger seg jo i linjene uansett hva jeg gjør! Til og med Glo Minerals sin, som alle sverger sånn til.. hehe!). Jepp.. det var bare det jeg ville skrive, at du er en kjempe inspirasjon, og at jeg er glad for at jeg fant deg. Sminkebloggverden trenger en dame som deg.🙂

    God påske!

    • 5. april 2012, kl. 16:07

      Tusen takk for kjempehyggelig kommentar!!🙂 Glad jeg kan være til inspirasjon, Det er jo det jeg ønsker.!! Så inpirerende kommetar dette, som jeg ble veldig glad for 🙂
      Mye bra på ELF ja, og billig. Det liker vi!
      Innleggstips er bra! Skal se om det kan bli noe om concealer under øynene etterhvert,;)
      Og nå fant jeg jo bloggen din også😉

  1. 13. september 2011, kl. 19:12
  2. 16. september 2011, kl. 01:31
  3. 9. mai 2012, kl. 00:07

Hva tenker du?

