Hjem > Småprat > Påskeblogg

Påskeblogg


Hei alle sammen !

Det er andre ting enn bloggen som trenger fokus denne påskeuken. Så det som vil skje her på bloggen kommende uke er at jeg vil republisere de mest populære postene. Kan hende det er en post du ikke fikk med deg, så jeg anbefaler å titte innom bloggen allikevel;)
Idag begynner vi med hjemmelaget ansiktsskrubb.

Dere som har lest bloggen en stund har vel fått med at jeg periodevis driver med oppussing. Og nå står et kombinert gjesterom/arbeidsrom for tur, hvor jeg vil få meg en liten krok med plass til både pigmentpressing, og hudpleieeksperimenter. Så når DET er på plass, vil nok den aktiviteten vises enda mer her på bloggen også. Det gleder jeg meg til! Så nå etter å ha malt vegger og lister i hele helgen er det de siste detaljene som gjenstår. I praksis vil det si en tur på ikea, og rydde og vaske. Og ja, du vet. Ting tar tid.

Oki. Dette er tilstanden for øyeblikket og påsken. Litt fri med sosialt samvær blir det også.

Så da gjenstår det bare å ønske dere alle en riktig god påske!

 

life is short

  1. 2. april 2012, kl. 16:02

    Riktig god påske til deg og masse lykke til med oppussing🙂 Kjekt å holde på med det🙂
    Likte den med «mens du enda har tenner» , dagens smil🙂

    • 2. april 2012, kl. 16:13

      Takk!!🙂 Ja det er gøy å pusse opp! Selom d tar tid, og ofte baller på seg.hehe
      Riktig god påske til deg også😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

