Hjem > Hjemmelaget > Hjemmelaget ansiktsskrubb

Hjemmelaget ansiktsskrubb


hjemmelaget ansiktskrubbIdag vil jeg dele oppskrift på min hjemmelagede ansikts-skrubb.  Jeg bruker denne jevnlig hver 3.dag og huden blir glatt og myk etterpå. Elsker den følelsen!

Bland sammen:
olje (jeg bruker jojoba hvis jeg har, evnt olivenolje)
sukker
kanel

Sukkeret smelter i varmen fra huden, og kanelen stimulerer blodomløpet. Men test ut det med kanelen, for det er ikke alle som tåler det. Hvis du er en av dem, går det fint med bare sukker og olje også.

For en enda røffere skrubb, kan du erstatte sukkeret med salt. Hvis du feks vil lage en kropps-skrubb.

Med disse ingrediensene har jeg alltid en skrubb, tom på ferie burde det være enkelt å få tak i sukker og olje, så slipper man å ta med seg.

Enjoy!😉

Publisert første gang 13.Mars 2011

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. 13. september 2011, kl. 19:38
  2. 15. september 2011, kl. 02:22
  3. 16. september 2011, kl. 00:25
  4. 14. november 2011, kl. 01:17
  5. 2. april 2012, kl. 13:31

Hva tenker du?

